E html> معرفی 8 مزیت مقاله نویسی برای سایت – جهان فکر
خانه / تولید محتوا / معرفی ۸ مزیت مقاله نویسی برای سایت

معرفی ۸ مزیت مقاله نویسی برای سایت

 copywriter-site-content-writer

 

وقتی کسب‌وکاری دارید و می‌خواهید آن را رشد دهید. در این عصر روزگار که اینترنت عرض اندام کرده و همین‌طور به پیشتازی خود ادامه می‌دهد. شما به عنوان صاحب کسب‌و‌کار در کنار فعالیت‌های حضوری بایستی زمان و هزینه هم برای فعالیت‌های آنلاین خود کنار بگذارید تا از قافله رقابت در بازار عقب نمانید. چرا که این روزها ۷۰ الی ۸۰ درصد مردم جامعه در اینترنت هستند. در جریان هستید که آنها در این فضا به دنبال کالا و خدمات مورد نیاز خود می‌باشند.

 

در این میان از جمله مهمترین راهکارها برای توسعه کسب‌و‌کار آنلاین و اعتمادسازی مخاطب، به طور حتم راه‌اندازی سایت مناسب‌ترین روش باشد.

در ادامه من فرزانه کردلو در سایت جهان فکر بیشتر در مورد مقاله نویسی برای سایت به منظور معرفی محصول و خدمات و اینکه چه مزیت‌های در دنیای تجارت خواهد داشت برایتان خواهم گفت.

 

instagram

 

۸ مزیت مقاله نویسی برای سایت

در این قسمت همانطور که در ابتدای مقاله صحبت کردیم، قرار است در مورد مزایای مقاله نویسی سئو شده برای سایت برای لحظاتی کوتاه با شما به گپ‌و‌گفت بپردازیم.

 

 

۱-تصویر شرکت شما را می‌سازد.

در نظر داشته باشید، وقتی مخاطبی وارد سایت شما می‌شود. در این لحظه با استفاده از محتواهایی که در قالب مقاله در اختیار او گذاشته‌اید به سراغ‌تان می‌آید و شما را کشف می‌کند. پس، این خیلی مهم است که وقتی برای اولین بار است که شما را از طریق سایت می‌بیند محتوای معتبر و ارزشمندی را برایش عرضه کنید.

 

شاید همگی این نکته را شنیدید که اولین دیدار، اولین برخورد در هر موقعیتی در نگاه مخاطب مورد نظر خیلی مهم است. شما قرار است با استفاده از محتوای متنی سئو شده تصویر خوبی در ذهن او به یادگار ثبت کنید. بنابراین تمام تلاش‌‌تان را بکنید تا با نوشتن مقاله باکیفیت تصویر خوبی از خودتان به جای بگذارید.

 

به نوشتن مقاله برای سایت به عنوان اولین دیدار دو فردی که هیچ شناختی از هم ندارند نگاه کنید. هر دو طرف در تلاش هستند اطلاعاتی از هم دریافت کنند. برای اینکه دیدار خوبی شکل بگیرد هر دو طرف به ویژه صاحب کسب‌و‌کار می‌خواهد در حین اینکه نیاز مخاطب خود را برطرف می‌کند، او را به مخاطب وفادار و نیز مُبلغ خدماتش تبدیل کند.

بنابراین شمای نویسنده‌ای که عهد‌ه‌دار نوشتن مقالات سئو شده برای سایت خودتان و یا دیگران هستید، بایستی به این نکته مهم خیلی خیلی توجه کنید. از سویی، در نظر داشته باشید که یک نویسنده و کپی‌رایتر فقط سعی در دیده شدن برند صاحب‌کسب‌وکار ندارد. بلکه تلاش می‌کند در کنار این دیده شدن، از طریق مقاله‌اش حس خوبی هم برای مخاطب ایجاد کند. این حس قرار است ماندگار شود.

 

۲-پیوندی عاطفی بین داستان برند و مخاطب ایجاد می‌کند.

در کتاب «هر برند یک قصه است» اثر دانلد میلر متوجه این موضوع می‌شوید که برند هر کسب‌و‌کاری برای آن مجموعه، سرگذاشتی دارد. به همین خاطر برند شخصی هر کسب‌و‌کاری خیلی مهم است. چون قرار است در میان برندهای متعدد و رنگارنگ در بازار مخاطب بسته به نیازش شما را انتخاب کند. تمام تلاش‌تان را بکنید تا پاسخ این انتخاب را به خوبی بدهید.

 

پس تلاش کنید برای کسب‌وکار خود برند شخصی داشته باشید. برندی که شخصی سازی شده است. یعنی کسب‌و‌کارتان داستانی دارد که شما از سایر رقبا متمایز می‌کند و عاملی برای انتخاب شما از سوی کاربران‌تان می‌شود.

برای این کار هم بایستی بین خدمات و فعالیت خودتان و کاربران رابطه‌ای را ایجاد کنید تا مخاطب با شما همراه شود. این رابطه با داستانی که در دل کسب‌و‌کار شماست او را ناخواسته همراه می‌سازد.

 

آیا به برند شخصی و داستان برندتان‌ تا به حال فکر کردید؟

این را در نظر داشته باشید که مخاطب در همان ابتدای آشنایی از طریق  اینترنت و سایت تمام تلاش‌ش را می‌کند با گشت‌و‌گذار در این فضا شما و کسب‌و‌کارتان را بشناسد و یک ارتباطی با خودش پیدا کند. وقتی شما و برندتان(داستان‌تان) همانی باشد که او مدنظرش است، مطمئن باشید به سمت شما می‌آید با شما ارتباط می‌گیرد.

 

بنابراین نکته مهم در این بخش آن است که داستان برندتان را به خوبی برای مخاطب روایت کنید تا با شما ارتباط بگیرد و در نهایت اقدامی کند. از طرفی، بگذارید احساس کند که انتخاب درستی را انجام داده است در نظر داشته باشید که مقاله نویس حرفه‌ای و خوب به خوبی مسئولیت را برای صاحب کسب‌و‌کار انجام می‌دهد.

 

۳- شخصیت کامل برند شما را به نمایش درمی‌آورد.

در سایت با توجه به محتوا و نوشته‌هایی که توسط یک نویسنده یا چند نویسنده به مخاطب ارائه می‌شود، قصد دارد شخصیت باثباتی را به مخاطب نشان دهد. این بخش‌های مهم شامل صفحه اصلی(خانه) سایت، درباره من یا ما، تماس با ما و در ادامه مقالاتی که در سایت قرار دادید به شکلی شمای صاحب کسب‌و‌کار و شخصیت‌تان را به نمایش می‌گذارید. به این شکل مخاطب بهتر می‌تواند شما بشناسد و برای استفاده از خدمات‌تان سریع کاری صورت دهد.

 

telegram

۴- کسب‌و‌کار شما را از رقبا متمایز می‌کند.

بیایید در اینجا خودمان را جای مخاطب گذاریم. بسیاری اوقات زمانی که قرار است انتخاب کنیم. می‌دانید چه می‌شود. حس خوبی نداریم. تا حالا تجربه داشتید. بایستی وقت و انرژی زیادی صرف کنیم تا بین خوب و خوب‌تر یکی را انتخاب کنیم. ما ملاک‌ها و ارزش‌هایی را داریم که در آن لحظه خاص انتخاب دیگری را کنار می‌گذاریم و در نهایت گزینه مورد نظر را انتخاب می‌کنیم.

استفاده از خدمات و کالاهای کسب‌و‌کارها در بازار رقابت هم اینگونه است. وقتی مخاطب‌تان به چند سایت سر زده و در این میان به سایت شما هم پا گذاشته است. در نظر داشته باشید که چه چیز قابل توجهی در تولیدات و محصولات‌تان دارید که موجب می‌شود او شما را از میان چندین برند انتخاب کند. حتما به این موضوع فکر کنید. خدمات و فعالیت شما چه ویژگی و مشخصه‌ای دارد که منحصربه‌فردتان می‌کند. این نکته در مقاله نویسی برای سایت خیلی مهم است و بایستی در نظر نویسنده سایت مهم جلوه کند و در نوشته‌های‌اش به خوبی نمایان باشد.

 

۵-به شما کمک می‌کند در گوگل رتبه بالاتری کسب کنید.

به عنوان نویسنده در امر مقاله نویسی برای سایت بیایید یک نکته را همین جا یادآور شویم. سعی کنید فعالیت آنلاین خود را چیزی غیرعادی و جدای از فعالیت تجاری خود نبینید. بنابراین، به وبسایت خود به مانند فروشگاه و فروشنده مجازی نگاه کنید. این نکته خیلی مهم است. شما در مغازه آنلاین قرار است با بازدید بیشتر در ادامه فروش بیشتری را تجریه کنید. دقیقا مثل مغازه‌هایی که همه در دوروبرمان دیدیم. وقتی مشتری به مغازه بیاید و از ما خرید کند ما در مقابل فروش خواهیم داشت. هر چه تعداد این مشتری بیشتر، به تبع فروش هم بیشتر می‌شود.

در نظر داشته باشید که فقط ایجاد وبسایت برای دیده شدن شما و خدمات کافی نیست. شما با استفاده یک سری اصول و قواعد از جمله  محتوا و مقاله نویسی سئو شده به صورت ارگانیک و طبیعی مخاطب هدف‌تان را از طریق موتور جستجوی گوگل به سایت خود هدایت می‌کنید.

بایستی بدانید مخاطب در گوگل از طریق چه کلمات و عنوان‌هایی به سایت شما راحت‌تر دسترسی پیدا می‌کند. آن‌ وقت در نوشته‌ها و مقالات سئو شده خود چیدمان مناسبی انجام دهید تا بدین شیوه کاربران و جامعه هدف‌تان از وجود خودتان و کسب‌و‌کارتان مطلع سازید. یعنی نویسنده‌ای که وظیفه نوشتن مقاله برای سایت را برعهده می‌گیرد بایستی به اینگونه نوشتن آگاه باشد.

در نتیجه، به این شیوه به کمک گوگل دست شما به دست مخاطب پیوند می‌خورد تا نیاز هر دو طرف برطرف شود. پس مقاله نویسی سئو شده برای سایت بازدید از وبسایت شما را افزایش می‌دهد. در دنباله‌ی کار، این موضوع باعث می‌شود احتمال فروش شما هم بالا رود.

 

۶-اطلاعات را به شیوه‌ی متقاعدکننده‌ای ارائه می‌دهد.

در نظر داشته باشید که نویسنده متن‌های تجاری و به عبارتی تبلیغ نویس (کپی رایتر) بایستی با کلمات خود کاری کند که خواننده و بازدیدکننده احساس خستگی کن. یعنی هر چه به جلو پیش می‌رود بیشتر ترغیب ‌شود دنباله مقاله را بخواند و از ماجرا با خبر شود. شمای نویسنده بایستی مخاطب را قهرمان این جریان کاوشگری‌شان کنید. به عنوان مثال، بیان مزایا و ویژگی‌های محصولات و خدمات و … آنها را متقاعد می‌کند به شکل منطقی یا احساسی از آنها استفاده کنند.

پس، یک کپی رایتر حرفه‌ای  بایستی بتواند با کلمات و جملات‌ش، مخاطب را متقاعد کند. بیان جذاب موضوع می‌تواند کلید موفقیت هر نویسنده مقاله برای سایت باشد.

 

۷-خواننده را ترغیب می‌کند که اقدام کند.

وقتی دارید به عنوان کپی رایتر برای سایتی مقاله می‌نویسید بایستی بتوانید نوشته ترغیب‌کننده در اختیار مخاطب قرار دهید. در نظر داشته باشید شما با هر مقاله‌ای که می‌نویسد و اصول و قواعد نگارشی را در آن رعایت می‌کنید حکم قلاب را دارید. به مخاطب حس ترغیب کردن میدهید.

 

پس، مقاله‌ای که برای وبسایت خود می‌نویسید طوری نباشد که مخاطب با همان یک بار بازدید و خواندن چند خط اول نوشته‌ی مقاله‌‌‌ی رسانه‌تان را رها کند و به سایت رقبا متمایل شود. مقاله ترغیب‌کننده بنویسید تا تشویق شود ادامه دهد. مقاله نویس حرفه‌ای این موضوع را می‌داند و آن را در نوشته‌هایش رعایت می‌کند. در نظر داشته باشید که در این میان به مهارت‌های درک عمیق مخاطب از جمله روان‌شناسی در نوشتن نیاز مبرم پیدا می‌کنید.

بنابراین سعی کنید این مهارت را به عنوان یک نویسنده مقاله برای سایت در خود تقویت کنید.

 

۸-نرخ بازگشت سرمایه را به حداکثر می‌رساند.

در سایت تجاری قرار است یک اتفاق بیافتد. قرار است با محتوایی که شما در سایت برای مخاطب ارائه می‌دهید نرخ تبدیل را افزایش دهد. نرخ تبدیل یعنی چی. یعنی اینکه با هر کلیکی که در سایت از سوی کاربر انجام می‌شود او را به سمت خرید کالا و استفاده محصولات آن کسب‌و‌کار هدایت کند.

صاحب کسب‌و‌کار همانطور که به صورت آفلاین در فروشگاه و محل کار خود برای جذب مخاطب و در نهایت فروش بیشتر تلاش می‌کند. در کنار این فعالیت حضوری، در ادامه تلاش می‌کند از رقابتی که در فضای آنلاین که بین رقبایش وجود دارد هم از قافله عفب نیافتد.

یک هدف دیگر را هم دنبال می‌کند. بابت هزینه‌ای که صرف کرده، می‌خواهد آن سرمایه یا چندبرابر آن به او برگردد. در نظر داشته باشید که نوشتن مقاله برای سایت مزتی خیلی مهم دارد. آن مزیت این است که می‌تواند سرمایه هزینه شده را مجدد به مالکان کسب‌‌و‌کار برگرداند.

 

شرکت در دوره مقاله نویسی سئو شده در سایت

در پایان با توجه به نکاتی که در این نوشته با عنوان ۸ مزیت مقاله نویسی برای سایت بیان شد. چنانچه علاقه‌مند بودید مهارت مقاله نویسی برای دنیای تجارت بیشتر و بهتر  آشنا شوید. پیشنهاد می‌کنم در دوره پیشرو شرکت کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر از این دوره مقاله نویسی برای سایت کلیک کنید.

 

instagram- jahanfekr

درباره‌ی فرزانه

حتما ببینید

book-blogger

بوک بلاگر چیست؟ چگونه یک بوک بلاگر باشیم؟

  نمی‌دانم تا به حال اسم بوک بلاگر را شنیدید یا نه؟ شاید هم شنیدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *