E html> معرفی کتاب شما یک نویسنده هستید - جهان فکر
خانه / کتابهای من / معرفی کتاب شما یک نویسنده هستید

معرفی کتاب شما یک نویسنده هستید

introducing-book-write-how-be-writer

 

نام کتاب : شما یک نویسنده هستید

نویسنده: فرزانه کردلو

 

کتاب شما یک نویسنده هستید درباره نوشتن است. هدفم از نوشتن این کتاب آن بود که علاقه‌مندان به نویسنده شدن را بخصوص به نوشتن هر روزه ترغیب کنم. به همین خاطر در این کتاب ۱۲۰ صفحه‌ای برای تقویت مهارت نویسندگی از ۶۱ راهکار صحبت کردم. ۶۱ راهکاری که قرار است به کمک آنها با نوشتن آشتی کنیم و تحت هر شرایطی آنها را در بخشی از برنامه روزانه خود بگجانیم.

 

instagram

 

در ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ نوشتن و منتشر کردن این مقاله  تحت عنوان «چگونه نوشتن را راحت‌ تر شروع کنیم» در سایت جهان فکرم من را ترغیب کرد تا پوشه‌ای با این عنوان در یکی از درایوهای لپ‌تاپم باز کنم.

آن روزها داخل پوشه فایل وُردی وجود داشت که مقاله‌ای حدودا ۱۵۰۰ کلمه‌ای را نوشته و در سایتم منتشر کرده بودم. از آن روز به بعد نمی‌دانم چه شد هر روز به این موضوع فکر می‌کردم. به مرور با ثبت راهکارهای بیشتر ایده نوشتن کتاب در ذهنم شکل گرفت. همین موضوع دلیل محکمی شد تا کتابی با عنوان ۶۱ راهکار برای نوشتن آسان را به رشته‌ تحریر درآورم و به مخاطبینم ارائه دهم.

چرا هر روز می‌نویسم؟
چرا بایستی هر روز نوشت؟
چه کار کنم هر روز انگیزه برای نوشتن داشته باشم و کلی سوالات دیگر.

برای خودم راهکارهایی داشتم. راهکارهایی که حین کار، خواندن کتاب و شرکت در دوره‌های مختلف و غیره جمع آوری کرده و تجربیاتی هم برایشان کسب کرده بودم.

 

 book-skill-writing-writer

 

و امروز ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ از کتابی صحبت می‌کنم که پارسال با یک ایده شکل گرفت. ایده‌ای که معلوم نبود چه سرنوشتی خواهد داشت، منتها دوست داشتم پروبالش دهم و بیشتر در موردش صحبت کنم. ایده‌ای که می‌خواستم روزی به واقعیت تبدیل شود و به دست بگیرم؛ چرا که نیل گیمن معتقد است:

«کتاب رویاییست در دستان شما»

 

قیمت نهایی کتاب برای خرید

قیمت روی جلد کتاب ۷۰ هزار تومان، به‌اضافه‌ی ۴۰ هزار تومان بابت هزینه ارسال از طریق پست به سراسر کشور که جمعاً  مبلغ نهایی ۱۱۰ هزار تومان می‌شود.

 

نحوه خرید کتاب

برای خرید کتاب می‌توانید مبلغ ۱۱۰ هزار تومان را به شماره کارت ۷۶۹۸-۲۸۳۱-۳۳۸۹-۶۱۰۴ واریز کنید. لطف کنید پس از واریز مبلغ از طریق راه‌های ارتباطی موجود به من اطلاع دهید.

 

telegram

 

درباره‌ی فرزانه

6 نظر

  1. خانم نویسنده چجوری باید کتابتونو بخریم؟ ????

    • زهرا جان ممنونم عزیز
      بایستی اول آدرس‌تون به من بدید تا بعد پرداخت هزینه من کتاب رو بعد چند روز براتون ارسال کنم.
      البته باعث افتخاره.
      خودم باهاتون در ارتباطم و پیگیری می‌کنم

  2. خیلی خوشحالم ایده‌ای رو که به ذهنت رسیده بود قاپیدی و روش کار کردی فرزانه جان. ما آدما اگه ایده‌هایی رو که روزانه به ذهنمون می‌رسیدن اجرا می‌کردیم اصلا دنیا یه جور دیگه‌ای می‌شد. خوندن پستت من رو ترغیب کرد تا یه فایل توی لپ‌تاپ و یه دفتر برای ثبت ایده‌هام در نظر بگیرم و اونا رو ثبت کنم تا اجرا بشن.

    • به به
      سلام صبا جان
      خیلی خوشحالم به سایتم سر زدی و این صفحه نظر گذاشتی.
      خوشحالم این ‌کارم باعث شده، خودتم یک حرکتی بزنی.
      مطمئنم موفق می‌شی

      بازم ممنونم عزیزم 🙂

  3. تو رفاقت دوست دارم به اونایی که مهربونن و من و می‌بینن و دوستم دارن، رفتاری داشته باشم که قدر دون اونا باشم. فرزانه جانم یکی از اون دوستان بود که خیلی از راهنمایی هاش استفاده کردم، در مقاله‌نوشتن خیلی کمکم کرد و منم قدر دون اون کتابش و خریدم و خوندم، کتابی که راهکارهای ساده و کاربردی برای نوشتن داره، من در عرض چند روز خوندم و سعی کردم که انجامش بدم. اگه می‌خوایی روش نویسنده‌شدن رو بدونی، این کتاب کم حجم هم حوصله تو سر نمی‌بره و هم کلی بهت انگیزه میده، تجربه‌های یه ورزشکار کوهنورد می‌تونه عالی باشه.

    • سلام گلی جانم

      خوشحالم چنین حس‌و‌حالی نسبت به من و کتاب «شما یک نوبسنده هستید» دارین و از این بایت از خدای خودم شاکر.
      از طرفی، ممنونم بی‌نهایت که لطف کردین هم در دوره مقاله نویسی برای سایتم شرکت کردین و هم اینکه کتاب چاپی‌م رو تهیه و
      از همه مهم‌تر وقت ارزشمند‌تون گذاشتین و خوندین اونم در کوتاه‌ترین زمان.
      این نشون میده شما فرد عمل‌گرایی هستین و در خیلی موقعیت‌ها به خودم ثبات شده.

      بایت همه چیز سپاس دوست نازنین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *