E html> گوگل هم کرونایی شد - جهان فکر
خانه / اجتماعی / گوگل هم کرونایی شد

گوگل هم کرونایی شد

نگران نشید!! هیچ کس تو تیم گوگل کرونایی نشده،راستش نمی‌دانم اگر شده باشند هم من خبر ندارم .منتها یک چیز دیگری می‌خواهم بگویم. دلیل مطرح کردن این عنوان به این خاطر بود که امروز صبح که می‌خواستم با گوشیم در گوگل یک مطلبی را جستجو کنم. یک لحظه لوگوی گوگل نظرم را جلب کرد. دیدم گوگل لوگوی خودش را تغییر داده. جالب بود برام.

google- crona

شما هم ببنید:

cronaالبته وقتی از ۲۰۰ اندی کشور که در کُل دنیا داریم، تقریبا کرونا به همه آنها سر زده، این اتفاق دور از انتظار نبوده که مجموعه گرافیست گوگل به همچین کاری دست بزنند و کُل دنیا را متوجه مهمترین مسئله در پیشگیری از کرونا  یعنی  دست شستن بکنند.

البته قابل توجه بعضی ها!!

امیدوارم این دست شستن ما ایرانی‌ها مثل خیلی از چیزای دیگر که در این روزها رعایت نمی‌کنیم مثل سفر رفتن و عید دیدنی و دید و باز دید نباشد!!! بله عید دیدنی!!

فکر کنم بعضی هایمان جزو این کره خاکی نیستیم یا اینکه واکسن ویروس کرونا را کشف کردیم و خیالمان از خودمان و خانوادمان راحت هست!! واکسنی که طبق گفته محققین و دانشمندان حتی اگر جوابم هم بدهد دو سالی طول می‌کشد تا به مرحله تولید برسد البته بعد کُلی تست و آزمایش!!

پس فعلاً نسیه را ول کنید اینجا جواب نمیدهد!! نقد را که “دست شستن” هست بچسبید که خیلی ارزانتر برایتان تمام می‌شود،چرا می‌خواهید با نسیه قضیه را ختم به خیر کنید.البته امیدوارم ختم به خیر بشود.

داشتم می‌گفتم:

این دست شستن بایستی ۲۰ ثانیه طول بکشد و تمام قسمت هایش با آب و صابون شسته شود.
به هر حال جنس این ویروس لیپید یا بهتر بگویم چربی هست. پس وقتی با مواد شوینده دستتان را به مدت ۲۰ ثانیه با آب و صابون شستشو میدهید یعنی این ویروس که می‌تواند به مدت ۲ ساعت در دست جا خشک کند، بله ۲ ساعت!!

چرا با شستن آب و صابون آن را از بین نبریم. خیلی راحت.

hand- wash- crona- virusو نکته آخر اینکه دست هایتان را به هیچ عنوان به سمت صورت نبرید، چون ناخود آگاه ممکن است به دهان، بینی و چشم تان دست بزنید.
پس، اولا دستهایتان را در طی روز ۲۰ الی ۳۰ بار بشویید و قبل از خوردن هر چیزی، تکرار می‌کنم هر خوراکی! دستهایتان را با آب و صابون  آن هم به مدت ۲۰ ثانیه شستشو دهید.

لطفاً رعایت کنید، شوخی نیست! اگر به خودتان رحم نمی‌کنید به همسرتان،بچه‌هایتان رحم کنید، به پدر و مادرتان و سایر عزیزان تان رحم کنید.

گفتم بچه ها، بچه ها چه گناهی کردند که  باید جواب سهل انگاری و بی‌خیالی شما والدین عزیز را با عنوان بی پدر شدن یا بی مادر شدن در آینده بدهند.

لطفا نگید ما کرونا نمی‌گیریم!! ما که کرونا نداریم!!! می‌خوام بدونم مگه شما دکترید!! متوجه‌اید کُل کشور  که چه عرض کنم کُل دنیا تعطیل ه!!

همه ما ناقل بیماری هستیم آن هم نه ۲ درصد!! ۸۰ درصد،بازم بگم!!! بازم برید عید دیدنی!!

همین جا مقاله ام را به پایان می‌رسانم، در پایان از صمیم قلبم آرزو می‌کنم، آرزو می‌کنم کل مردم دنیا بویژه مردم سرزمین عزیزم ایران همیشه در صحت و سلامتی باشند(آمین).

خوش و خرم باشید

instagram- jahanfekr

درباره‌ی فرزانه

حتما ببینید

سطح رویاهایت تا کجاست؟

امروز که وارد برنامه اینستاگرام شدم یک پستی نظرم را به خود جلب کرد. گوینده …

2 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *