E html> من علاقمند به تولید محتوا هستم – جهان فکر
خانه / تولید محتوا / من علاقمند به تولید محتوا هستم

من علاقمند به تولید محتوا هستم

دیشب یک مصاحبه از آقای رضا شیرازی موسس وب ۲۴ در فضای اینستاگرام دیدم. مصاحبه‌کننده از وی پرسید. برای کسانی که علاقمند به تولید محتوا و نوشتن هستند چه توصیه‌ای دارید.

ایشان در جواب گفت، برای اینکه بتوانید در امر نوشتن و تولید محتوا هر روز بهتر و بهتر شوید بایستی تمرین نوشتن داشته باشید. البته در تولید محتوا متنی و بخصوص تبلیغ‌نویسی یک سری تکنیک‌ها وجود دارد و اگر آنها رعایت کنید و برای تقویت این موضوع هر روز تدام داشته باشید می‌توانید در امر تولید محتوا موفق شوید. برخی از این اطلاعات در اینترنت به صورت رایگان هم وجود دارد و می‌توانید از آنها استفاده کنید.

 

instagram

همینطور که داشتم صحبت‌های آقای رضا شیرازی را گوش می‌دادم. به نظرم آمد در کنار تمرین نوشته و هر روز نوشتن به نظرم رسانه شخصی داشتن هم بسیار می‌تواند کمک دهنده باشد. من خودم وقتی تولید محتوا را شروع کردم اصلا سایت و رسانه شخصی از جمله وبسایت و اینستاگرام و … نداشتم. همه این‌ها به مرور شکل گرفت.

 

telegram

 

در ادامه به نظرم برای اینکه بتوانید در حوزه تولید محتوا سیر صعودی داشته باشید بایستی مدام درحال یادگیری نکته جدید باشید. این روزها هم که به لطف گوگل و جستجو در آن کار را برای همه‌مان راحت کرده است. اگر چیزی را نمی‌دانی به مرورگر گوگل مراجعه کن به طور حتم دست خالی بیرون نمی‌روی.

instagram- jahanfekr

درباره‌ی فرزانه

حتما ببینید

copywriter-site-content-writer

معرفی ۸ مزیت مقاله نویسی برای سایت

  وقتی کسب‌وکاری دارید و می‌خواهید آن را رشد دهید. در این عصر روزگار که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *