E html> تنها در یک جزیره - جهان فکر
خانه / عمومی / تنها در یک جزیره

تنها در یک جزیره

jahanfekr- instagram- social- media

island- alone- site -

من فرزانه کردلو، دوست داشتم عنوان “تنها در یک جزیره” مطلبی که امروز منتشر می‌کنم با این اسم در سایت جهان فکر ثبت کنم. اصلاً چرا می‌خواهم در مورد جزیره تنها صحبت کنم. دیروز در کلاس آنلاین نویسندگی خلاق، در حالی که صحبت از انتشار کردن مطلب و نوشته هایمان بود. یکی از بچه های دوره گفت: منتشر کردن نوشته هایمان در سایت، وبلاگ و … چه مزیتی دارد. وقتی کسی آنها را نمی‌خواند چرا بایستی این کار را انجام دهیم.

island- alone-

من خواستم نظرم را بگویم، که البته سکوت کردم و چیزی نگفتم. منتها آقای شاهین کلانتری گفتند. در همان ماه ها و سال های اولیه که قرار نیست همه به سایت ما بیایند و پر بازدترین و پرکاربردترین سایت را داشته باشیم. این به خود ما بستگی دارد که سایتمان به صورت یک جزیره ناشناخته باشد. یا اینکه خودمان دست به کار شویم و با هر روز مطلبی که در آن منتشر می‌کنیم، هر روز برای دیده شدن بیشتر تلاش کنیم. من هم ده سال پیش که وبلاگ و سایتم را راه اندازی کردم کسی از آن بازدید نمی‌کرد و فقط پدرم مطالب آن را می‌خواند.

این حرفهای منطقی و دلگرم کننده را هم قبلاً از زبان یک دوست خیلی خوب و بزرگواری شنیده بودم. کسی که در راه اندازی این سایتی که می‌بینید بسیار کمکم کرد و در این لحظه خدا را شکر می‌کنم که برای خودم سایت دارم و هر وقت که می‌خواهم، می‌توانم نوشته هایم را در آن به ثبت  رسانم. به جرأت می‌توانم بگویم اگر ایشان نبود، من به این راحتی ها نمی‌توانستم قدم در این راه بگذارم و سایتی برای خود داشته باشم. از این بابت از ایشان کلی قدردان و سپاسگزارم. امیدوارم هر جا که هستند خوب، خوش و سلامت باشند.

این شخص بزرگوار هم، مانند آقای شاهین کلانتری معتقد بودند و هستند که در همان ماه ها و سال های اولیه، سایت پر بازدیدی نخواهم داشت و این پروسه زمان بر است. این حرف را کسی به من می‌گفت که در حرفه طراحی سایت و مدیریت آن بسیار وارد است به عبارتی حرفه‌ای و متخصص این کار می‌باشد.

این ها را گفتم که بگویم. من حدوداً یک سال و اندیست که سایتم را راه اندازی کردم. بسیار به سایتم علاقمندم. حتی اگر به شکل یک جزیره دوره افتاده و ناشناخته باشد. دوست دارم که به آن سر بزنم حتی اگر روزی و روزگاری حرفی برای گفتن نداشته باشم.  این را هم بگویم که من در حین اینکه مشتاقم مطالب بیشتری در وبسایتم منتشر کنم. از طرفی،  علاقمند هر روز اطلاعاتم را در مورد تولید محتوای سایت، طراحی سایت، سئوی سایت و … ارتقاء بدهم تا یک روز من هم مثل خیلی از آدم های موفقی که در این مطلب از آنها اسم بردم سایتم به جایگاهی برسد که پر مخاطب باشد. به این امید آن روز …

instagram- jahanfekr

درباره‌ی فرزانه

حتما ببینید

its-time-time-min

دیگه وقتشه!

  خیلی هایمان وقتی می‌خواهیم شروع کنیم با جملاتی این چنینی ” هنوز وقت هست” …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *