E html> نرم افزار Word counter - جهان فکر
خانه / کامپیوتر و نرم افزار / نرم افزار Word counter

نرم افزار Word counter

آیا تا به حال با برنامه Word counter کار کردید؟

بسیاری اوقات پیش آمده که در گوشی همراه خود نوشته‌ای در بخش یادداشت ثبت کردید، تا آن نکته و ایده‌ها که بعدها به سراغش رفتید از یادتان نرود.

 

instagram

به ویژه اگر اهل نوشتن و نویسندگی باشید. پیش آمده که خواستید بدانید که این نوشته‌ای که ثبت کردید از چند کلمه و حرف برخوردار است. در همان لحظه جوابی برایش ندارید.

 

 اپلیکشنی که می‌خواهم برایتان معرفی کنم، می‌تواند به راحتی این مشکل را برایتان برطرف کند. خود من وقتی برای اولین بار با این برنامه کاربردی Word Counter آشنا شدم بسیار به کارم آمد. این موضوع به چند سال پیش بر می‌گردد. امیدوارم برای شما هم چنین باشد.

 

 word-counter-writer-wrting

 

 

تصمیم گرفتم در این صفحه به طور مختصر در مورد آن با شما مخاطبین عزیز صحبت کنم.شاید به کارتان بیاید.

 

در گذشته بسیار از نوت گوشی برای ثبت یادداشت  استفاده می‌کردم و الان کمتر استفاده می‌کنم، کمتر که می‌گویم دلیل دارم. این روزها تمام تلاش این است که از گوشی کمتر برای نوشتن استفاده کنم و اگر قرار است نوشته‌ای بنویسم از سیستم لپ تاپم استفاده کنم یا در دفتر یادداشتی ثبت کنم و بعد به آن مراجعه کنم. البته گاهی چاره‌ای نداری و ناگزیزی از این اپلیگیشن یعنی یادداشت بهترین بهره را ببری.

 

بگذریم.

telegram

خلاصه خواستم بگویم برای خود من هم پیش آمده در گوشی مطلبی را ثبت کردم، منتها نمی‌دانستم این نوشته حدودن چند کلمه است

از زمانی که با این اپلیکیشن آشنا شدم و در گوشی نصب کردم به راحتی توانسته‌ام این مسئله را برای خودم حل و فصل کنم.

word - counter -

جالب است بدانید شما به کمک این برنامه می‌توانید در پایان  با زدن گزینه undo، به تعداد کلمات، حرف(کاراکتر) و پاراگراف را  در متن‌تان پی ببرید.

در ضمنبه راحتی می‌توانید این اپلیکیشن را  از برنامه‌هایی چون بازار دانلود کنید. اگر در گوگل هم جستجویی انجام دهید، می‌توانید به آسانی به آن دسترسی داشته باشید. من خودم که زیاد می‌نویسم.

به خصوص در موقعیت‌های حساس وقتی مطلب کوتاهی می‌نویسم و به برنامه وُرد و اینترنت دسترسی ندارم بهترین کار در این شرایط آن است که ایده و طرح اولیه نوشته‌هایم را در برنامه نوت note گوشی همراهم ثبت کنم. از طرفی موقع  تحویل سفارش محتوا یا انجام تکلیفی برای دوره‌ای خاص بایستی بدانم، آن نوشته دارای چند کلمه است؟

 به طور حتم در ادامه از این که بدانید چند حرف هم نوشتید می‌تواند برایتان جذاب و جالب باشد. این مسئله زمانی که برای نوشتن محدودیت حرف هم دارید دانستن آن در کمترین زمان می‌تواند راهگشا باشد.

راستی در کنار این اپلیکیشن یک سایت هم هست که می‌توانید برای شمارش کلمه و حروف نوشته هایتان در صورت لزوم از آن کمک بگیرید. اینجا را کلیک کنید تا به صفحه سایت مورد نظر هدایت شوید.

 

instagram- jahanfekr

درباره‌ی فرزانه

حتما ببینید

نرم افزار Eye Pro چیست؟

نرم افزار Eye Pro چیست؟

به جهت معرفی نرم افزار Eye Pro بایستی گفت، این برنامه برای افرادی که به …

6 نظر

  1. سلام فرزانه جون ممنون بابت راهنمایی مفید بود استفاده کردم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *