E html> فیلم های جدید اکران شده - جهان فکر
خانه / نمونه مقالات کسب و کار / فیلم های جدید اکران شده

فیلم های جدید اکران شده

introducing- best-films-2023

آیا می‌خواهید از لیست فیلم های جدید امسال با خبر شوید؟ اگر از علاقه‌مندان پروپاقرص فیلم‌های سینمایی در ژانرهای مختلف باشید، هر سالی که می‌گذرد فیلم های جدید اکران شده آن سال از چشمان تیزبین شما مخاطب عزیز پنهان نمی‌ماند. ما هم از این ماجرا با خبر هستیم و تصمیم گرفتیم تعدادی از بهترین فیلم های خارجی ۲۰۲۳ را به شما معرفی کنیم. به این شکل می‌توانید با کم‌ترین وقت تلف کردنی برای جستجو، سر فرصت به تماشای آن‌ها بنشینید.

 

instagram

 

لیست فیلم های جدید اکران شده

 

۱-فیلم ناپلئون Napoleon

بازیگران اصلی این فیلم واکین فینیکس، ونسا کربی، طاهر رحیم و لودیوین سنیه هستند. فیلم ناپلئون در ژانر درام، اکشن و تاریخی در سال ۲۰۲۳ به نمایش درآمد. این فیلم حماسی را «یدلی اسکات» کارگردانی و تهیه‌کنندگی‌اش را به‌عهده گرفت. فیلم ناپلئون از فیلم های جدید اکران شده، در سال ۱۷۰۰ فردی را به تصویر می‌کشد که همزمان با به‌قدرت رسیدنش، به کشورگشایی دست زد. بناپارت با این‌کار نام خود را در تاریخ فرانسه و جهان به یادگار حک کرد.

 

 napoleon-film-2023

درست است که همه ما ناپلئون بناپارت را از کشورگشایی‌ها، رشادت‌ها و ذکاوتش در جنگ‌ها می‌شناسیم، ولی در این فیلم برای لحظاتی زندگی عاطفی او در پرده سینما به تصویر کشیده می‌شود. این فیلم که جزو بهترین فیلم های تاریخی است اولین‌بار در ۱۴ نوامبر ۲۰۲۳ در شهر پاریس فرانسه برای علاقه‌مندان بر پرده سینما به‌ نمایش درآمد.

 

۲-فیلم کرید ۳ Creed III

فیلم کرید ۳ یکی دیگر از فیلم های جدید اکران شده در سال ۲۰۲۳ که در ارتباط با ورزش مهیج و نفس‌گیر بوکس است. این‌بار داستان رینگ بوکس درباره شخصی به‌نام «آدنیس کرید» است. او از عاشقان ورزش بوکس است. در مسیر زندگی ورزشی خود با کسی بایستی مبارزه کند که از قضا از دوستان دوران کودکیش است. او که انتظار این مبارزه را نداشت، ولی با همه چالش‌هایی که در مسیر با آن روبه‌روست، تمام تلاش خود را می‌کند تا در این مبارزه پیروز شود.

فیلم کرید ۳ همان‌طور که در ابتدای معرفی برایتان بیان کردیم، جزو تازه ترین فیلم های اکران شده در ژانر درام و ورزشی است.

 

۳-فیلم فلورا و پسرش Flora and Son

فیلمی که به تماشا آن خواهید نشست در شهر دوبلین روایت می‌شود. فیلم فلورا و پسرس در لیست فیلم های جدید اکران شده در سال ۲۰۲۳ است. این فیلم در مورد زنی مجرد به نام فلوراست که پسری ۱۴ ساله به‌نام مَکس دارد.

 flora-and-son-film-2023

این زن بر حسب یک اتفاق، یک روز بعد از روز تولد پسرش با گیتاری در زباله محل زندگی‌ خود روبه‌رو می‌شود. بدین ‌ترتیب با این گیتار او به دنیای موسیقی و زندگی جدید پرتاب می‌شود. فلورا به همراه پسرش در این داستان اتفاقاتی را از سر می‌گذارنند که آن دو را بیش از پیش به موسیقی علاقه‌مند می‌کند.

فیلم «فلورا و پسرش» یکی از فیلم های جدید ۲۰۲۳ در ژانر موسیقی، عاشقانه و کمدی را بازیگرانی چون جوزف گوردون لویت، ایو هیوسن، جک رینور و اورن کینلان ایفای نقش می‌کنند.

 

۴-فیلم مرد عنکبوتی: آن سوی دنیا Spider man: Across the Spider-Verse

فیلم «مرد عنکبوتی» دنباله فیلم مرد عنکبوتی ساخته سال ۲۰۱۸ است. این انیمیشن در یک ژانر ماجراجویی، ابرقهرمان است که در کنار دیگر همنوعان خود با خطر جدید مواجه می‌شوند. این انیمیشن قرار بود در سال ۲۰۲۲ اکران شود. منتهی به جهت شیوع ویروس کشنده و همه‌گیر کرونا یک سال به‌عقب افتاد. به همین خاطر سازندگان فیلم تصمیم گرفتند یکی از فیلم های جدید اکران شده در سال ۲۰۲۳ را بر روی پرده سینما بیاورند. از هم‌اکنون مطلع باشید که قسمت جدید فیلم مرد عنکبوتی در سال ۲۰۲۴ نیز به اکران درخواهد آمد.

 

۵-فیلم اوپنهایمر Oppenheimer

فیلم اوپنهایمر ژانر تاریخی، جنگی و بیوگرافی دارد. این فیلم از جمله فیلم های جدید اکران شده در سال ۲۰۲۳ است. فیلم، ماجرایی در مورد فیزیکدان نظری، اهل کشور آمریکاست. فیلم اوپنهایمر دوران جنگ جهانی دوم را به تصویر می‌کشد. دورانی که بمب اتم به‌عنوان ابزاری برای دفاع و خارج کردن دشمن از صحنه رقابت ظاهر شد. بازیگران فیلم اوپنهایمر از فیلم های جدید ۲۰۲۳، کیلین مورفی، امیلی بلانت، مت دیمون رابرت داونی جونیور هستند.

 

telegram

 

۶-فیلم بیچارگان Poor things

فیلم بیچارگان در ژانر عاشقانه و کمدی سیاه براساس رمانی با همین اسم نوشته «آلاسدایر» است. در این فیلم از لیست فیلم های جدید اکران شده سال ۲۰۲۳ زنی به نام ِبلا بنا به موقعیتی تصمیم می‌گیرد که خودکشی کند‌. در این میان دانشمندی به وسط بازی می‌آید و ِبلا را از این تصمیم منصرف می‌کند و فرشته نجات او می‌شود. در ادامه ِبلا تصمیم می‌گیرد در زندگی که پیش رو دارد دست به کسب تجربه‌های جدید بزند. ناگفته نماند که این فیلم در جشنواره ونیز موفق به کسب جایزه «شیر طلایی» شد.

 

۷-فیلم منطقه مورد علاقه The Zone of interest

نویسنده و کارگردان فیلم «منطقه مورد علاقه» در ژانر درام، مهیج، جنگی، ژوستین تریه است. البته او در ساخت این فیلم تنها نبود و فردی به نام «آرتور هراری» در نوشتن فیلم‌نامه به او کمک کرد. داستان چنین روایت می‌شود که شخصیت اصلی ماجرا یک نویسنده است و بر حسب اتفاق او را درگیر می‌کند و به شکل مرموزی متهم به قتل همسرش می‌شود. فیلمی که یکی دیگر از فیلم های جدید اکران شده ۲۰۲۳ است. در ادامه روایت داستان، فیلم بخش‌هایی از زندگی نویسنده را به تصویر می‌کشد.

 flora-and-son-film-2023

نقش اصلی داستان بایستی در دادگاه از خود دفاع کند و به‌قولی ثابت کند بی‌گناه است. در این مسیر او اتفاقاتی از سر می‌گذارند که بیش از پیش بر هیجان فیلم می‌افزاید.

 

۸-فیلم مأموریت غیرممکن – روز شمار مرگ Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One

فیلم «مأموریت غیرممکن» در ژانر اکشن و ماجراجویی است. کشور سازنده این فیلم که در لیست فیلم های جدید اکران شده قرار دارد، آمریکاست. بازیگران اصلی این فیلم، تام کروز، چارلز پارنل، ربکا فرگوسون هستند. فیلم جزو آن دسته از فیلم های جدید ۲۰۲۳ مهیجی است که هر ببیننده را برای دیدنش برای ساعاتی بر زمین میخکوب می‌کند. ماجرا فیلم این‌گونه پیش می‌رود که «ایتن» مأموریت پیدا می‌کند که سلاح بسیار خطرناکی که چشم بر هم زدنی می‌تواند همه انسان‌های روی کره زمین را نابود کند را از دست افراد نا‌‌اهل دور کند.

علاقه‌مندان به چنین فیلم هایی در جریان باشند فصل ۸ این فیلم در سال ۲۰۲۴ اکران خواهد شد.

 

۹-فیلم عملیات فورچون: ترفند جنگی Operation Fortune: Ruse de guerre

کارگردان این فیلم از تازه ترین فیلم های اکران شده ۲۰۲۳ به‌نام «گای ریچی»، بازیگرانی همچون «آبری پلازا، جیسون استاتهام و هیو گرانت» را به بازی گرفته است. این فیلم ژانر اکشن و کمدی به نمایش می‌گذارد. تا جایی که «جیسون استاتهام» به خوبی دارد مبارزه تن‌به‌تن با سلاح گرم را در این فیلم به نمایش می‌گذارد. در فیلمی که در لیست فیلم های جدید اکران شده سال ۲۰۲۳ قرار دارد، استاتهام و اورسن فورچون هر دو در تلاش هستند که به واسطه‌ی بازیگر محبوب یک مرد پولدار داستان، او را از سلاح خطرناک دور نگه‌دارند. در پایان ماجرا، این‌که در این‌کار موفق شدند یا نه، پیشنهاد می‌کنیم در اولین زمان به پای دیدن آن بنشینید.

 

۱۰-فیلم مگان M3GAN

فیلم مگان که جزو یکی دیگر از فیلم های جدید اکران شده سال ۲۰۲۳ به کارگردانی جرارد جانستو است. فیلمی که در ژانر ترسناک درباره عروسک روایت می‌شود. هر زمان که صحبت از عروسک می‌شود، به‌ویژه دخترها خاطرات خوبی را از این اسباب‌بازی در ذهن‌ به تصویر می‌کشند، اما این‌بار عروسک فیلم ِمگان با عروسک‌های دیگر فرق دارد و یک قاتل است. بله درست متوجه شدید.

 megan-movie-2023

عروسکی که هم‌یازی یک دختربچه هم‌اندازه خودش است. عروسکی که سعی می‌کند تمام دستورهای هم‌بازی‌اش را اطاعت کند حتی اگر فرمان، فرمان قتل باشد. ِمگان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند تا هم‌بازی‌اش به خواسته‌اش برسد.

 

۱۱-فیلم خرس کاکوئینی Cocaine Bear

این فیلم در سال ۲۰۲۳ جزو فیلم ‌های جدید اکران شده در باره خرسی است که به‌طور اشتباهی مقدار زیادی کوکائین را می‌بلعد. فیلم در حین طنز بودن، صحنه‌هاهی دلهره‌آوری را توسط بازی بازیگرانی چون کری راسل، کریستوفر هیویو و ری لیوتا به تصویر می‌کشد. کارگرادان فیلم «خرس کاکوئینی» الیزابت بنکس است.

برخلاف همیشه این‌بار به جای این‌که کاکوئین در بین نیروهای پلیس، افراد بزرگسال، خلاف‌کاران و حتی نوجوانان ردوبدل شود. خرسی در منطقه جورجیا در یکی از ایالت‌های کشور آمریکا که تحت تأثیر جنگ داخلی قرار گرفته را درگیر می‌کند. مصرف مقداری زیادی کوکائین توسط این خرس در نهایت سبب مرگش می‌شود.

 

۱۲-فیلم ۶۵

فیلم ۶۵ به کارگردانی و نویسندگی «اسکات بک» و «برایان وودز» یکی از فیلم های جدید اکران شده محصول ۲۰۲۳ است. در این فیلم بازیگرانی مانند «آدم درایو» و «آریانا گرینبلات» نقش‌آفرینی می‌کنند. فیلمی که از آن اسم بردیم در دوره کرتاسه یعنی حدودهای ۶۵ میلیون سال پیش یک خلبان در سیاره زمین سقوط می‌کند و گیر می‌افتد. او بعد از این بدشانسی در تلاش است خودش را از آن مهلکه نجات دهد.

شخصیت‌های داستان به‌نام «میلز خلبان» و تنها بازمانده‎‌اش «آکو» بایستی هر چه سریع‌تر خودشان را از دندان‌ها و چنگال‌های مرگ‌بار دایناسورها نجات دهند. «میلز و آکو» در تلاشند با تجهیزات و سلاح‌های پیشرفته‌ای که به همراه دارند در این نبرد پیروز شوند.

 

سخن پایانی

در این مطلب تلاش کردیم از لیست فیلم های جدید اکران شده سال ۲۰۲۳ را برخی از آن‌ها برای شما معرفی کنیم. امیدوارم با تماشای بهترین فیلم های سینمایی جدید در  روزهای پیش‌ رو لحظات خوبی را سپری کنید.

در ادامه می‌توانید در صورت علاقه‌مندی برخی از فیلم‌هایی که قبلاً در سایت جهان فکر معرفی شده است را برای لحظاتی کوتاه بخوانید.

 

instagram- jahanfekr

درباره‌ی فرزانه

حتما ببینید

herbal-tea

دمنوش های آرامشبخش

    نویسنده: فرزانه کردلو     وقتی در دنیایی زندگی می کنیم که روزانه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *