E html> معرفی کتاب با چرا شروع کنید - جهان فکر
خانه / کتاب‌های محتوایی / معرفی کتاب با چرا شروع کنید

معرفی کتاب با چرا شروع کنید

introduce-Simon-Sink-Start-with-why-content-writing

برای اولین بار  با کتاب با چرا شروع کنید را  در تیرماه ۱۴۰۱ از طریق آقای مجتبی صداقت آشنا شدم. او متخصص سئوست. در  آن سال در جمع گروهی بودم که او حضور داشت.  اعضای گروهی که قرار بود برای کار مقاله نویسی زیر نظر او در سایت کسب‌و‌کاری مختلف به صورت آنلاین همکاری کنند. او به جهت مسئولیتش در گروه، راهنمایی خوب و مفیدی انجام می‌داد.

یادم هست یک روز در اوایل روزهای تابستان آن سال برای درک اعضای گروه نویسنده از اهمیت چرایی تولید محتوا و مقاله‌نویسی، کتاب با چرا شروع کنید را معرفی کرد. 

 

  • نام کتاب: با چرا شروع کنید
  • نویسندگان: سایمون سینک
  • ترجمه: علیرضا خاکساریان
  • نام انتشاراتی: نشر آموخته
  • تعداد صفحات: ۲۵۹ ص

 

instagram

 

نمی‌دانم بعد از معرفی این کتاب، آیا بقیه اعضای گروه برای تهیه و مطالعه آن کاری صورت دادند یا نه. منتها خودم فردای آن روز به یکی از کتاب‌فروشی‌های شهر زنجان رفتم. پس از مدتی کوتاه که چرخی در کتاب‌فروشی زدم. همین که کتاب را در قفسه کتاب دیدم، برداشتم و بعد خرید تصمیم گرفتم بخوانمش. کتاب را خریدم و به خانه آوردم. در اولین فرصت شروع به خواندن کردم. در همان ابتدا کتاب جذبم کرد. گذشت.

دو مرتبه تصمیم دارم در سال ۱۴۰۳ آن شروع کنم بخوانم. در کنار خواندن کتاب برای خودم،  قرار بر این گذاشتم که هر بخشی را که می‌خوانم،بیایم اینجا و برداشت‌های خود را از کتاب سایمون سینک مطرح کنم. 

سعی می‌کنم در لابه‌لای بیان نظرات و آموخته‌های خودم، گاهی برخی نکات مهم هم از کتاب یادآور شود.

 

telegram

درباره‌ی فرزانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *