خانه / تولید محتوا / بزرگترین اشتباه یک نویسنده محتوا

بزرگترین اشتباه یک نویسنده محتوا

instagram

telegram

 چهارشنبه نوزدهم آبان ساعت ۱۶یک وبینار رایگان را در اسکای روم شرکت کردم که مجری آن آقای رضا شیرازی بودند. موضوع وبینار این بود، برای سئو کار شدن چقدر باید خاک صحنه محتوا را خورد. در ابتدای وبینار آقای شیرازی از مسیر کاری خودشان و اینکه چطور شد از برنامه‌نویسی به سئو روی آوردن صحبت کردند. همینطور که داشتند با توضیحات‌شان برنامه‌را جلو می‌بردند. یک سوال از شرکت کننده‌های وبینار پرسیدند.

سوال این بود. بزرگترین اشتباه یک نویسنده محتوا در امر نوشتن و تولید محتوا چه می‌تواند باشد؟

هر کسی جوابی داد. البته جواب‌ها بی‌ارتباط نبودند و همه سعی خودشان را کردن تا پاسخ‌شان به جوابی که بعداً از زبان آقای شیرازی شنیدیم نزدیک باشد. من هم جزو پاسخ دهنده‌های سوال در وبینار بودم.

بعد از گذشت دقایقی و اظهارنظر شرکت‌کنندگان در وبینار وی گفت که همه شما تا حدودی به موضوع اشاره کردید؛ منتها جواب اصلی این است که وقتی تولید ‌کننده محتوا محتوایی می‌نویسد که کاربر در موردش در گوگل جستجو نمی‌کند با اشتباه بزرگی در همان ابتدا مواجه شده است. پس در گام اول نوشتن محتوا، توجه به نیاز کاربر مهم است.

در دنباله توضیحات همینطور که داشتند موضوع را شرح می‌دادند اضافه کردند که نویسنده خوب نویسنده‌ای است که با سئو ارتباط بگیرد. وکاری کند که نوشته‌اش دیده شود. پس صرف داشتن علاقه به نوشتن نمی‌توان در حوزه تولید محتوا و SEO(بهینه سازی محتوا سایت)موفق شد.

در آن لحظه داشتم به این موضوع فکر می‌کردم که پس، سئوکار و نویسنده محتوا در مقابل هم نیستند بلکه تکمیل کننده کار هم هستند. یعنی هر دو در کنار هم به بهتر دیده شدن نوشته در سایت کمک می‌کنند.

درباره‌ی فرزانه

حتما ببینید

important-properties-article-good-for-website.

مهمترین ویژگی‌های محتوای خوب

من فرزانه کردلو در این مدتی که در حوزه مقاله‌نویسی برای سایت نویسندگی می‌کنم و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *