E html> انجمن محتوا کاران زنجانی - جهان فکر
خانه / تولید محتوا / انجمن محتوا کاران زنجانی

انجمن محتوا کاران زنجانی

angoman- mohtavakaran- Znjan-contant- copywriting

امروز صبح ۲۶ خرداد، ساعت هفت در لایو صبحگاهی آقای شاهین کلانتری در کنار مباحث خوبی که مطرح شد، یک نکته بیش از همه نظرم را به خود جلب کرد.

 

از اینکه می‌خواهند در رسانه خود برای هر شهر، صفحه و پستی ایجاد کنند تا دوستان با همشهریان‌شان در خصوص نوشتن و تولید محتوا بیشتر ارتباط بگیرند. به طور حتم خروجی این کار هم دستاوردهای خوبی خواهد داشت.

 

instagram

 

خلاصه همین که این را شنیدم، کلی خوشحال شدم و امیدوارم این صفحات و جمع به زودی زودی شکل بگیرد.

 

در آن لحظه ذهنم به سمت فکری که چند روز پیش شکل گرفته بود رفت. داشتم به این فکر می‌کردم که من چگونه می‌توانم با افرادی که در شهر زنجان و شهرستان‌های زنجان هستند و در امر نوشتن و تولید محتوا و دیجیتال مارکتینگ  فعال هستند، ارتباط برقرار کنم.

 

از آنجایی که من کمی عجول هستم.

پس، طاقت نیاوردم تا صفحه مخصوص استان زنجان که بزودی توسط رسانه‌ آقای کلانتری شکل می‌گیرد ایجاد شود.

 

بنابراین، دست به کار شدم و تصمیم گرفتم خودم هم در این باره برای همشهریان زنجانی قدمی بردارم. البته خیلی دوست داشتم با محتواکاران کل ایران چنین کنم، منتها دوری راه اجازه چنین کاری را نمی‌دهد.

 

content- writing

 

به فکرم رسید خودم در رسانه‌هایم از جمله صفحه اینستاگرام صفحه‌ای ایجاد کنم و به این موضوع اختصاص دهم و بگویم:

دوست عزیزی که زنجانی هستید و از علاقه‌مندان تولید محتوا لطفن اینجا برایم نظرت را بگذار تا بیشتر با هم آَشنا شویم.

 

telegram

 

راستی شما دوستان عزیزی که خواننده این محتوا هستید و صدایم را می‌شنوید اگر می‌توانید این پست را در صفحات خود باز نشر کنید تا با همدیگر بهتر بتوانیم ما  زنجانی‌ همدیگر را پیدا کنیم و اقدامات خوب و مؤثرتری در زمینه تولید محتوا، نوشتن انجام دهیم؛ چرا که می‌دانیم شعار تولید محتوا «ما» بودن است نه «من».

 

پس این گونه بود  که در زمین جهان فکر فرزانه کردلو ایده «انجمن محتواکاران زنجانی» کاشته شد.

 

instagram- jahanfekr

درباره‌ی فرزانه

حتما ببینید

copywriter-site-content-writer

معرفی ۸ مزیت مقاله نویسی برای سایت

  وقتی کسب‌وکاری دارید و می‌خواهید آن را رشد دهید. در این عصر روزگار که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *