E html> نرم افزار Eye Pro چیست؟ - جهان فکر
خانه / کامپیوتر و نرم افزار / نرم افزار Eye Pro چیست؟

نرم افزار Eye Pro چیست؟

به جهت معرفی نرم افزار Eye Pro بایستی گفت، این برنامه برای افرادی که به مدت  طولانی پشت کامپیوتر می‌نشنید، بسیار کاربردیست. طبق تحقیقاتی که پژوهشگران در این زمینه انجام داده‌اند به این نتیجه دست پیدا کردن، افرادی که در طی روز، ساعات زیادی را به سبب شغل و کاری که دارند به صفحه نمایشگر کامپیوتر یا لپ تاب و … خیره می‌شوند، بایستی هر ۲۰ دقیقه یک بار، ۲۰ ثانیه به محلی در فاصله ۲۰ فوت(معادل ۶ متر)نگاه کنند تا در ادامه کار با وسایل مذکور به بیماریهایی از جمله سندرم بینایی چشم دچار نشوند.نرم افزار Eye Pro به شکلی طراحی شده است که در دراز مدت به خوبی از چشم محافظت می‌کند. به هر حال زمانی که شما با رایانه یا تبلت و … کار می‌کنید، چشم ساعتهای زیادی را بدون هیچ حرکت اضافی به صفحه مانیتور خیره می‌ماند و این کار در بلند مدت باعث خشکی چشم و سایر بیماریهای چشم می‌گردد.

 

نرم افزار Eye Pro چیست؟

 

طریقه نصب نرم افزار Eye Pro

روش کار با نرم افزار Eye Pro بدین صورت است که، وقتی شما آن را در اینترنت سرچ کردید، این نرم افزار، علاوه بر اینکه به راحتی قابل دسترس است، برنامه کم حجمی است و فضای زیادی را  کامپیوترتان را اشغال نمی‌کند. زمانی که نرم افزار را به گونه‌ای که گفته شد، دانلود کردید، اینک قابل نصب است. به محض اینکه نرم افزار Eye Pro را نصب کردید به آسانی می‌توانید  مورد استفاده قرار دهید. هنگامی که به برنامه ورود پیدا کردید، ابتدا به چند سوال تستی که به زبان انگلیسی در خصوص شرایط خودتان است پاسخ می‌دهید، و بعد براساس این آزمون، طوری تنظیمات برنامه صورت می‌گیرد، که حدودا هر ۲۰ الی ۳۰ دقیقه پیام هشدار برایتان به صدا درمی‌آید که اینک وقت استراحت و نرمش دست و چشم و خود حالت کلی بدن است.

 

نرم افزار Eye Pro چیست؟

 

بسیاری اوقات در نرم افزار Eye Pro حرکات به صورت انیمیشن نمایش داده می‌شود.  حرکات دوران مردمک چشم به صورت مخالف یا موافق عقربه‌های ساعت یا مابقی حرکات که به این طریق، چشم از آن حرکت ثابت خود باز می‌ایستد، تا برای مدت حداقل یک دقیقه به چشم استراحت دهد. در بخش دیگری بایستی برخی حرکات را ایستاده انجام دهید و از جای خود برخیزید تا بدن هم از آن حالت ثایت خارج شود.

 

هدف برنامه Eye Pro این است که در طولان مدت نه تنها از چشم، بلکه از تمامی قسمت‌هاd بدن که درگیر هستند، به سبب کار زیاد با رایانه محافظت کند و به تدریج به خاطر عدم تحرک و ثابت بودن چشم، و سایر بخشهای بدن در روزهای آتی گرفتار بیماری های  گوناگون چشمی و … نشوید.

درباره‌ی فرزانه

حتما ببینید

word-counter-writer-wrting

نرم افزار Word counter

آیا تا به حال با برنامه Word counter کار کردید؟ بسیاری اوقات پیش آمده که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *