E html> روشی ساده برای دانلود ویدئو در اینستاگرام - جهان فکر
خانه / کامپیوتر و نرم افزار / روشی ساده برای دانلود ویدئو در اینستاگرام

روشی ساده برای دانلود ویدئو در اینستاگرام

instagram

telegram

instagram-video-

همانطور که شما هم در جریان هستید این روزها شبکه اجتماعی اینستاگرام یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین سوشال مدیاها نه تنها در بین مردم جهان بلکه مردم ایران زمین هم می‌باشد.

حتی همین موضوع باعث شده بسیاری از افراد از جمله صاحبان کسب و کارهای مختلف از این فضا برای اطلاع رسانی بهتر و جذب مشتری بیشتر استفاده مطلوب بکنند. هر چند موضوع سرگرمی آن برای هیچ کس پوشیده نیست.

از این موضوع که بگذریم، در این میان شاید برایتان پیش آمده باشد که خواسته باشید ویدئو و فایل تصویری را  از این فضا دانلود کنید، منتها به طور مستقیم از طریق خود برنامه اینستاگرام این امکان برایتان فراهم نبوده است.

خیال تان راحت یک ابزار ساده و راحتی وجود دارد که از طریق آن می‌توانید فیلم های مورد دلخواهتان را از این شبکه اجتماعی محبوب و سرگرم کننده دانلود کنید. به همین منظور من فرزانه کردلو در جهان فکر قرار است برای دقایقی هر چند کوتاه روش استفاده از این ابزار آنلاین را برایتان شرح دهم.

 

ناگفته نماند که شیوه‌های بسیاری برای دانلود ویدئو در اینستاگرام وجود دارد، اما این روشی که در دنباله مطلبم برای شما مخاطبین عزیز بیان می‌کنم روشی ساده و رایگان است.

 

 

video-instagram-download

 

ابتدا بایستی این عبارت  DownloadVideosFrom را در موتورهای جستجویی چون گوگل جستجو کنید. سپس در مرحله بعدی می‌بایست وارد سایت مورد نظر شوید.

 

در ادامه راه می‌توانید لینک ویدئوی خود را از صفحه اینستاگرامی که فایل ویدئویی در آن قرار دارد در کادر مورد نظر (شماره یک تصویر) کپی کنید. از طریق تصویر بالا می‌توانید جایی را که بایستی لینک اینستاگرام در آن قرار بگیرد را متوجه شوید.

 

در مرحله بعدی اگر قصد دانلود فیلم را دارید می‌توانید گزینه Download MP4 را انتخاب کنید تا برنامه “دانلود ویدئو فرام” فایل را به صورت فایل ویدئویی برایتان دانلود کند.

 

سپس در دنباله کار سوالی مطرح می‌شود که آیا قصد دانلود دارید. با تایید این پیام می‌توانید در دقایقی کوتاه فیلم انتخابی را از صفحه اینستاگرام دانلود و مورد استفاده قرار دهید.

 

سخن پایانی اینکه من فرزانه کردلو امیدوارم با بیان این توضیحات در مورد روش ساده دانلود ویدئو از اینستاگرام توانسته باشم مشکل تان را در این باره به شکل ساده تری برطرف نموده باشم. در صورت تمایل خوشحال می‌شوم نظرتان را پس از استفاده از این ابزار با من در سایت جهان فکر به اشتراک بگذارید.

instagram- jahanfekr

درباره‌ی فرزانه

حتما ببینید

نرم افزار Eye Pro چیست؟

نرم افزار Eye Pro چیست؟

به جهت معرفی نرم افزار Eye Pro بایستی گفت، این برنامه برای افرادی که به …

2 نظر

  1. سلام فرزانه جان‌عزیزم
    مثل همیشه عااالی
    سپاسگزارم🌹

    • سلام فاطمه جان منم مثل همیشه ممنونم بابت همه لطف و نظرت نسبت به خودم.
      خوشحالم دوست داشتی دوست خوب و نویسنده با ذوق
      موفق و سلامت باشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *