E html> اهمیت نظم در تولید محتوا - جهان فکر
خانه / تولید محتوا / اهمیت نظم در تولید محتوا

اهمیت نظم در تولید محتوا

 discipline-product-content

می‌دانید شما به عنوان صاحب رسانه در قالب سایت و سایر رسانه‌ها بایستی در کارتان یعنی تولید محتوا و انتشار هر نوع محتوایی از جمله محتوای متنی در سایت نظم داشته باشید. این یعنی این که شما در کارتان جدی هستید. یعنی اینکه به نظم در تولید محتوا اهمیت می‌دهید.

 

 

instagram

 

پس، وقتی شما برنامه‌ی محتوایی دارید و برای یک بازه زمانی مشخص چون سایت، محتوا دارید یعنی اینکه با فکر و اندیشه این رسانه را تأسیس کردید و برای رشد هر روز‌ه‌ی آن کلی برنامه و ایده دارید.

 

پس، نبایستی بعد از راه اندازی و انتشار  چند مورد پست در اول یا وسط کار رها شود، بلکه بایستی برنامه‌ی محتوا و به قولی تقویم محتوایی مداوم و پیوسته‌ای داشته باشید.

 

در این مقاله‌ی کوتاه من  فرزانه کردلو با شما مخاطبین عزیز  تا پایان این مطلب همراه شما خواهم بود و از اهمیت و چرایی وجود نظم در تولید محتوا و به ویژه محتوا متنی در سایت با شما صحبت کنم.

 

 در ادامه به چند از مهمترین چرایی‌ها اشاره کوتاهی خواهم کرد. وقتی در تولید محتوا و نوشتن در سایت نظم دارید و خود را ملزم می‌کنید محتوایی تولید کنید این چنین می‌شود:

 

متعهد می‌شوید

اولین نکته آن است که برای کار و برنامه‌ای که شروع کردید و پایبند هستید که هر روز تحت هر شرایطی برای آن رشد خودتان و رسانه‌تان کاری انجام دهید؛ حتی شده محتوای‌ کوتاه‌تان منتشر کنید. چون می‌خواهید در مسیر باشید و برای یک روز هم که شده از رشد و توسعه‌ی خود عقب ننشینید و متوقف نشوید.

پس وقتی با برنامه به روی کار می‌آید و می‌خواهید در زمان مشخص برای رسانه خودتان محتوای منظم تولید کنید و یک روز را هم از دست ندهید یعنی به نوعی پایبندید  و تعهد خودتان را به موضوع و کارتان نشان می‌دهید.

به روز می‌شوید

زمانیکه هر روز در سایت خود محتوا متنی و سایر محتواها  به شکل‌های متنوع و گوناگون  تولید و منتشر می‌کنید، چه بخواهید و نخواهید به روز هستید،  چون هر روز در تلاش هستید از موضوع جدید در حوزه رسانه‌ای خودتان حرف بزنید.

در نتیجه هر روز در تلاش هستید از دیدگاه دیگری به کسب و کار فعالیت خودتان نگاه کنید و در رسانه‌تان از آن منظر وارد بحث شوید و به مخاطب‌تان اطلاع‌رسانی کنید.

این مسئله باعث می‌شود به روز باشید و از موضوعات روز در حوزه کاری خود و رسانه‌هایتان بی‌خبر نباشید و تا حدود زیادی در جریان موضع باشید.

پس، نظم در تولید و انتشار محتوا به روز بودن شما را به نمایش می‌گذارد. 

 

در نهایت حال متوجه می‌شوید که چرا نظم در تولید محتوا برای شما به عنوان تولید‌کننده محتوا  و نویسنده در سایت خود و سایرین اهمیت دارد.

 

 

telegram

 

مطالعه‌تان بیشتر می‌شود

 چون هر روز و در یک بازه‌ی زمانی مشخص می‌خواهید به طور منظم و مداوم محتوا و مطلب تولید  و منتشر کنیدف به نوعی در تلاش هستید به کمک مطالعه زیاد و بیشتر از قبل به اطلاعات خود بیافزایید و تا حرف بیشتری برای گفتن داشته باشید.

یعنی فردی هستید که دوستدار تحقیق و مطالعه و جستجو است.

 

instagram- jahanfekr

درباره‌ی فرزانه

حتما ببینید

copywriter-site-content-writer

معرفی ۸ مزیت مقاله نویسی برای سایت

  وقتی کسب‌وکاری دارید و می‌خواهید آن را رشد دهید. در این عصر روزگار که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *