خانه / سئو / چگونه رتبه یک گوگل شویم؟

چگونه رتبه یک گوگل شویم؟

instagram

telegram

seo- ranking- google

چند روز پیش در دایرکت اینستاگرام با یک دوست عزیزی برای دقایقی کوتاه هم صحبت شدم. در بین صحبت‌هایش به من گفت که می‌خواهم رتبه یک گوگل شوم و از طریق سایتم کسب درآمد کنم.

 

نمی‌دانم شمایی هم که این نوشته را می‌خوانید آیا چنین قصد و هدفی دارید یا نه؟

مگر می‌شود نداشت. همه این هدف را داریم. من هم یکی از آنها هستم.

 

ranking- google

 

من در جواب این مخاطب عزیز گفتم که خیلی خوب است که چنین هدفی برای خودش در نظر گرفته است، ولی من فکر می‌کنم قبل اینکه به رتبه یک شدن فکر کنیم. به این فکر کنیم که با توجه  به سایت و  سایر رسانه‌هایی که راه‌اندازی کردیم، قرار است چه نیازی از او را برطرف کنیم. قرار است چه خدمتی ارائه دهیم که مشتری مشکلش برطرف شود؟

 

اگر پاسخگوی نیاز مخاطب باشیم، به خودی خود مخاطب و کاربر به سمت ما می‌آید و از خدمات و محصولات ما بهره می‌گیرد. اگر چنین اتفاقی نیافتاده چند دلیل دارد؟

 

یا مخاطب به ما اعتماد ندارد؟

 یا افراد زیادی هستند که ما  و خدمات ما را نمی‌شناسند و …

راستی شما برای این موضوع (مسائل) چه کاری انجام دادید؟

 

این را هم در نظر داشته باشیم. خیلی از کسب‌و‌کارها هستند که بسیار هم هزینه می‌کنند، حتی رتبه خوبی در گوگل دارند، ولی فروش خوبی ندارند.

 

من فکر می‌کنم قبل اینکه به این فکر کنیم رتبه یک گوگل باشیم. به این فکر کنیم چگونه می‌توانیم افراد بیشتری را از محصولات و خدمات خود مطلع کنیم. چگونه زنجیره مخاطبان‌ راضی خودمان را افزایش دهیم.

در ضمن برای به دست آوردن رتبه خوب در گوگل در راستای فروش بیشتر بایستی این روند تدریجی باشد.

 

به این شکل خودتان تأثیرش را خواهید دید. بنابراین، هیچ اتفاق خوب و مستمری یک شبه و چند شبه شکل نمی‌گیرد. بایستی همیشه و هر لحظه برایش کاری صورت دهید.

نکته مهم بعدی آنکه شما وقتی رتبه یک گوگل هستید، بایستی شخصیت این جا و مکان را هم داشته باشید.

خیلی‌هایمان خواستار درجه و رتبه خوب در بسیاری موقعیت‌ها در زندگی و حرفه‌مان هستیم، منتها قبول کنید ظرفیت آن موقعیت را نداریم.

 

رتبه یک  شدن یا قرارگیری در صفحات اول گوگل و … هم جدای از این موضوع نیست.

راستی شما که می‌خواهید رتبه خوبی در گوگل داشته باشید، خودتان را از همه نظر برای این موقعیت و درجه ساختید یا فقط در حد حرف است؟  

 

آیا تلاش‌هایتان برای رسانه‌هایتان به منظور برند شدن کافیست؟ یا  جای کار دارد؟

آیا نیاز مخاطبت را خوب شناسایی کردید؟

 آیا مخاطب برایتان در اولویت است؟ یا دیده شدن؟

من که خودم بایستی خیلی تلاش کنم. جای کار دارد، شما را نمی‌دانم.

 

 برای پاسخ به این سوالات هم به تدریج دارم روی خودم کار می‌کنم تا از دیروز خودم بهتر شوم. می‌دانم کار راحتی نیست، ولی شدنیست.

 

instagram- jahanfekr

درباره‌ی فرزانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.