E html> پول و هنر باهم - جهان فکر
خانه / نوشتن / پول و هنر باهم

پول و هنر باهم

instagram

telegram

پولسازی هنر است. کار کردن هنر است؛ و کسب‌و‌کار خوب بهترین هنرهاست.

-اندی وارهول

با توجه به نقل قول اندی وارهول بایستی گفت، افزایش پول و درآمد به مانند هر کار خلاق دیگری می‌تواند هنر محسوب شود، چرا که فرد به مقدار قبلی ثروتش ارزش‌‌افزایی می‌کند. همین مسئله پول و ثروت بعدی را به همراه دارد. به طور حتم به دست آوردن پول یا همان پولسازی به مانند بسیاری از کارهای خلاقانه هنر و مهارت محسوب می‌شود. مگر نه اینکه در کار هنری اثری را خلق می‌‌کنیم، پس پولسازی هم از این اصل مستثنی نیست. البته بر هیچ کس پوشیده نیست که این هنر و مهارت هم به مانند هر هنر و مهارت دیگری بایستی تکنیک‌های بدست آوردن آن را بلد باشید. در صورتی که با کار کردن این پول بدست بیاید ارزش و اعتبار ما را به عنوان هنرمند صد چندان می‌کند.

businessmen-brainstorming-in-the-workplace-money- cooporation

 البته منظور از کسب وکار شغل‌های خوب است. شغل خوب هم برای هر کس تعریف خودش را دارد. فرد هنرمند با خلاقیت و ابتکاری که به خرج می‌دهد افراد را جذب و مسحور هنر خود، یعنی شغل خود می‌کند. اگر بتوانید به شیوه درست و اصولی در کارتان(خدمات و محصولات تولیدی) نیاز افراد را برطرف نمایید، به صورتی که کاربران و مخاطبین خواستار کسب‌و‌کار شما باشند، یعنی تحت هر شرایط به شما رجوع کنند شما برنده‌ هستید.

به طور مثال، یک کفاش خوب می‌تواند با واکس زدن خوب کفش، مشتریان زیادی را به سوی خود بکشاند، به شرطی که بین او و سایر کفاش‌ها یک تفاوتی باشد تا کفه ترازو به سمت کفاش خوب سنگینی کند. از طرفی، به نظرم در ظاهر فقط پول درآوردن مطرح است، منتها در باطن اینگونه نیست. فرد پول درآورنده بایستی مثل یک هنرمند واقعی مخاطب خود را بشناسد و برای محصول و خدماتی که ارائه می‌دهد خلاقیت و ابتکار داشته باشد تا او را از سایرین متمایز کند تا سیل عظیمی از مخاطب را به سوی خود بکشاند. پس هر کاری که ارزشی را به این دنیا اضافه کند و در بطن آن فکر و خلاقیت و ایده همراه باشد هنر محسوب ‌می‌شود.

Cooperation_Multiplier-Mindset-money

از سوی دیگر این نکته را هم در نظر داشته باشید شما به کمک کار خوب می‌توانید پول بیشتری را به سوی خود جذب کنید. پول بیشتر برابر با زندگی بهتر و آسایش بیشتر است. در نهایت به کمک پول بیشتر می‌توانید کار خود را توسعه دهید و افراد بیشتری را برای کمک با خود همراه سازید. خبر خوب و خوشایند آن است که از این سفره‌ای که برای کسب‌و‌کار خود بنا کردید پول بیشتری دریافت می‌کنید. نکته مهم و حیاتی قضیه آن است که به این شیوه افراد بیشتری می‌توانند از این سفره پر‌بار بهره‌مند و برای خود درآمدی ایجاد کنند. به راستی چه هنری بزرگترین از این که عده‌ای را به کار مشغول کنید.  در ضمن چه هنری والاتر و ارزشمندتر از که در نهایت قرار است به کمک کار خود خدمتی به خلق‌الله بکنید

این نکته را هم در پایان خاطرنشان سازیم که هنر همیشه فقط با زیبایی همراه نیست. در کنار زیبایی هم اگر در اثر(کار) است همراهش ارزش‌افزایی، خلاقیت هم سهم بسزایی را به خود اختصاص داده است.

 

instagram-jahanfekr

درباره‌ی فرزانه

حتما ببینید

who-is-writter

نویسنده کیست؟ و بیان ۲۴ ویژگی یک نویسنده

  ۱-نویسنده کسی است که ابزار کارش کلمات است و هر لحظه با بودن در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *