E html> ثبت نام مجدد کنکور دکتری 99 چرا رسمی نیست؟ - جهان فکر
خانه / دانشگاهی / ثبت نام مجدد کنکور دکتری ۹۹ چرا رسمی نیست؟

ثبت نام مجدد کنکور دکتری ۹۹ چرا رسمی نیست؟


Ph.D- TEST- 99- azmoon- regist- test

jahanfekr- instagram- social- media

نویسنده مقاله: فزرانه کردلو

دلیل نوشتن مقاله‎ای با این مضمون که “ ثبت نام مجدد کنکور دکتری ۹۹ چرا رسمی نیست؟ ” آن است که می‌خواهم قدری مسئولین کشورم بهتر و کامل تر به این مسئله رسیدگی کنند و نیز البته در پایان پاسخی درست برای آن بیابند.

من که هر زمان فرصت کنم؛ اخبار دانشگاه ها و بخصوص آزمون های تحصیلات تکمیلی کشور را در بین اخبار رسمی  در سایت سنجش و هم سایت های معتبر پیگیری‌ می کنم.از سویی در این مدت شاهد بودم و هستم که اخبار متعددی مبنی بر ثبت نام مجدد کنکور دکتری  و تعویق زمان آزمون های مذکور منتشر می‌شود. این اخبار به روش های مختلف بخصوص در سایت های معتبری همچون پی اچ دی تست و … در کنار سنجش به دانشجویان و فارغ التحصیل کشور منتقل می‌شود.

در این مدت با شیوع بیماری ویروس کرونا و کش و قوس فراوان مبنی بر تعویق افتادن کنکور کارشناسی ارشد و دکتری وجود داشت. تا اینکه دیروز در سایت خبری همچون پی اچ دی تست  دیدم که خبری  با این عنوان  شروع مهلت ویرایش حوزه های امتحانی دکتری۹۹، که مهلت آن از ۱۳ تا ۱۴ اردیبهشت ۹۹ می‌باشد، مخابره شد. درست است که این موضوع مثل همیشه خبری دست اول بود و صحت داشت و در سایت سنجش هم به موقع چنین خبری درج شده بود.
موضوعی که وجود دارد آن است که دیروز ، ساعت حدود های ۱۴ ، خبری دوباره از سایت Phdtest منتشر شد که اعلام می‌کرد، صفحه ثبت نام مجدد کنکور دکتری ۹۹ باز شده است و  کسانی که جاماندگان ثبت نامی از کنکور دکتری ۹۹ می‌باشند، به نوعی می‌توانند برای ثبت نام مجدد اقدام کنند.

چیزی که اینجا حداقل برای خودم خیلی قابل تأمل است، آن است که در سایت سنجش فقط صفحه‌ای تحت عنوان “ویرایش منحصراً حوزه امتحانی آزمون نیمه متمرکز ورودی دوره دکتری (Ph.D)”جزو آخرین اخبار دکتری درج شده بود و خبر دیگری وجود نداشت.

site- sanjesh- phd- test-99-azmoon
در این بین نظراتی را هم که داوطلبین و مخاطبین در شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام و صفحه سایت پی اچ دی تست گذاشتنه بودند را  هر از گاهی در فرصتی که داشتم دنبال می‌کردم.

برخی داوطلبین، در همان ابتدا، خبر آخر سایت پی اچ دی تست را قبول نداشتند و می‌گفتند چنین موضوعی در سنجش مطرح نیست. بلعکس برخی دیگر اعلام می‌کردند نه صحت دارد و سیستم پاسخگویی سایت سنجش امروز هم به ما در مقابل درخواست ثبت نام مجدد چنین لینکی را دادند. وجود چنین دوگانگی چرا واقعاً؟!

site sanjesh-Dr- test- regist-azmoon

لینک ثبت نام مجدد کنکور دکتری۹۹

http://register2.sanjesh.org/RGPHD99_EDIT/Login/NewLogin.aspx

در پایان این موضوع را در سایت جهان فکر بازگو کردم که بگویم. چرا سایت سنجش در همان لحظاتی که خبر ویرایش اطلاعات داوطلبین را در سایت درج کرد، همزمان خبر ثبت نام مجدد کنکور دکتری ۹۹ را هم منتشر نکرد تا داوطلبین بین درستی یا نادرستی خبر سردرگم نماند.
مورد بعدی اینکه اگر قرار است قانون برابری رعایت شود، بهتر است این مسئله در سایت سنجش عنوان شود تا داوطلبین بیش از این دچار شک و تردید نشوند و به نوعی همه از این فرصت برابر استفاده کنند و حق کسی ضایع نشود.

البته امیدوار بودم سایت هایی که اخبار رسمی دانشگاهی، بخصوص اخبار تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد – دکتری را  اطلاع رسانی می‌کنند، این موضوع را  هم در مطالب روزانه شان مطرح می‌کردند. چرا که صدای این سایت ها به جهت داشتن مخاطبین بیشتر ، زودتر شنیده می‌شود و بازخورد بیشتری دارد.

امیدوارم اگر کسی یا کسانی از کنکور دکتری ۹۹ جاماندن و هر روز به سایت سنجش سری می‌زند به امید خبر ثبت نام مجدد کنکور دکتری ۹۹، به  سایت هایی غیر از سایت سنجش دسترسی داشته و ثبت نام خود را انجام دهند.

نا گفته نماند که خودم هم به سیستم پاسخگویی سایت سنجش پیامی دادم تا ترتیب اثر دهند و خبر ثبت نام مجدد کنکور دکتری ۹۹ شکل رسمی تری به خود بگیرد. فعلا  که عنوان کردند در حال بررسی هستند.

امروز یعنی ۱۵ اردیبهشت سال ۱۳۹۹ در جواب پیامی که دیروز به سایت سنجش گذاشته بودم، گفته شده بود “منعکس می‌کنیم”. فقط همین و هیچ تغییری در سایت ایجاد نشده بود. هیچ خبری هم از لینک ثبت نام مجدد کنکور دکتری ۹۹ نبود.

 

همگی شما خوبان در پناه خدای خوبم.

instagram- jahanfekr-media

درباره‌ی فرزانه

حتما ببینید

online-universiy-interview-concept

مصاحبه های کنکوردکتری ۹۹ مجازی شد

از آنجایی که  همیشه سایت جهان فکر اخبار آزمون تحصیلات تکمیلی چون کنکور دکتری ۹۹ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *