E html> نامه من به محتواگر جوان - جهان فکر
خانه / نوشتن / نامه من به محتواگر جوان

نامه من به محتواگر جوان

 

 

concept

سلام محتواگر جوان

من فرزانه کردلو در سایت جهان فکر به عنوان تولید کننده محتوا خواستم چند خطی با شما محتواگر جوان صحبت کنم. ترجیح دادم گفته هایم در قالب نامه به دستت برسد. تا یادم نرفته بگویم، البته الان دیگر مثل سابق نامه به دست محاطبش نمی‌رسد. بیشتر وقت ها ایمیل ها، انواع پیام ها، فاکس ها و … در صفحه نمایشگر انواع وسایل الکترونیکی از جمله کامپیوتر، لپ تاپ، گوشی همراه و … به نمایش در می‌آید. به این شکل فرد در کوتاهترین زمان از محتوای نامه رسیده مخاطبش با خبر می‌شود. امیدوارم نامه‌ام در مکان و زمان مناسب بدستت برسد.


jahanfekr- instagram- social- media

 

برویم سر اصل مطلب، اگر مدتیست به خاطر تب و تاب تولید محتوا در این مسیر قدم گذاشتی، بهتر است قدری در کارت تأمل کنی. واقعا به این کار علاقه داری؟ این سوال را در ابتدای مسیر از خودت حتماً بپرس. واقعاً اگر به آن علاقه داری قدم در این راه بگذار، چرا که ممکن است در این راه خسته شوی، در حدی که دیگر دلت نخواهد ادامه دهی. هر چند اگر به کار تولید محتوا در قالب نوشتن، تصویر، فیلم و … علاقمند باشی در بازه زمانی کوتاهی، دو مرتبه به سر کارت بر می‌گردی تا پر انرژی تر از از قبل به کارت ادامه دهی. بالعکس اگر علاقه نداشته باشی این کارت  هم به میان کارهایی خواهد رفت که دیگر نمی‌خواهی در آن نقشی داشته باشی و عطایش را به لقایش می‌بخشی.

به عنوان یک تولید محتوا در زمینه نوشته و تصویر معتقد هستم، در هر تولید محتوایی یک ایده، یک نظر و یک فکر جدید به وجود می‌آورد. در کل در تولید محتوا به شکل های مختلف خلاقیت موج می‌زند و اگر به کارت علاقه داشته باشی خودت چاشنی تنوع را به آن اضافه می‌کنی تا از یکنواختی درآید.

اگر خاک صحنه تولید محتوا را نخوری نمی‌توانی در آن دوام بیاوری. تولید محتوا هم روزهای خوب و هم روزهای بد دارد. پس در همه احوال بایستی هوایش را داشته باشی و تنهایش نگذاری.هر دو بایستی هوای هم را داشته باشید.

 

telegram

 

در ابتدا شاید پول زیادی عایدت نشود و این طبیعی است، ولی هر بار که رشد می‌کنی و اطلاعاتت را به روز رسانی می‌کنی بیشتر با این جهان تولید محتوا انس می‌گیری. بخصوص زمان هایی وقت استراحتت است و کار تولید محتوا نمی‌کنی انگار یک چیزی کم است. این راه هم در نظر بگیر که در دنیای تولید محتوا کلی اطلاعات هست که می‌توانی به طرفدارنش هدیه کنی. سعی کن این اطلاعات برگرفته از حقیت و راستی باشد و من در آوردی نباشد. اگر از صحت آن اطلاعات مطمئن نیستی به هیچ وجه منتشر نکن.

سعی کن هر روز در هر زمینه تولید محتوا نکات جدیدی یاد بگیری. خبر خوب آن است که در این مسیر با موضوعات و افراد جدیدی آشنا می‌شوی که آنها هم مثل خودت عاشق محتوا و انواع آن هستند. حتما سعی کن با کسانی که در این زمینه استاد هستند و تجربه بیشتری دارند، در ارتباط باشی. به این شکل بهتر می‌توانید دنیای بیکران محتوا را بسط و گسترش دهی.

 در اولین نامه  نمی‌خواهم زیاد وقت ت را بگیرم و صحیت هایم را به پایان می‌رسانم. این نامه را نوشتم تا بیشتر با کار تولید محتوا آشنا شوی. نکته پایانی آن که اگر به کار تولید محتوا علاقه داری عاشقانه به کارت ادامه بده. در مسیر تاریک، نورهای زیادی بر سر راهت نمایان خواهد شد تا مسیر درست را بهت نشان دهد. پس سعی کن انتخاب های خوبی در ادامه داشته باشی.

درباره‌ی فرزانه

حتما ببینید

UXWriter چیست؟

قبل اینکه به چیستی واژه UXWriter بپردازیم، در همین ابتدا بگویم که نویسندگی در دنیای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *