E html> عصر جدید 1401 - جهان فکر
خانه / سینما و تلویزیون / عصر جدید ۱۴۰۱

عصر جدید ۱۴۰۱

instagram

telegram

 

 

هر بار که برنامه عصر جدید را می‌بینم. ایده‌های جدیدی در ذهنم شکل می‌گیرد. این را هم بگویم. هر وقت مجالی باشد حتماً این برنامه را می‌بینم

 

من فرزانه کردلو در سایت جهان فکر، می‌خواهم در مورد برنامه فصل سوم، شبکه سه یعنی عصر جدید نکاتی را مطرح کنم.

نکاتی که هر بار می‌بینم و در ذهنم مرور می‌شود.

وقتی برنامه‌ عصر جدید، همراه اجرای شرکت‌کنندگان شروع می‌شود. همیشه در اولین نگاه به نحوه ارائه نگاه می‌کنم. از سوی دیگر، نکته‌ی بعدی که برایم در اولویت قرار دارد حال اجرا چه گروهی چه انفرادی باشد. این است که آیا افراد برای اجرای خود اضطراب دارند یا نه تسلط کامل بر اجرا دارند. و درا دامه اجرای برنامه  توانسته‌اند اضطراب‌شان را کنترل کنند.

در ادامه توجه می‌کنم که آیا افراد برای اجرای خود طرح و برنامه‌ای دارند. بخصوص وقتی برنامه به صورت تیمی و با تعداد بیش از یک نفر اجرا می‌شود.در کل  برای اجرایی که بر روی صحنه آورده‌اند اصلاً داستانی دارند.

بیشتر که در برنامه عمیقی می‌شوم. درست است که در این برنامه قرار است افراد بیایند بر اساس اجرایی که دارند خود را به معرض نمایش بگذراند تا افراد بیشتری آنها را بشناسند.

بیشتر که در برنامه عمیق می‌شوم. یک نکته بیش از قبل برایم برجسته می‌شود.

من فکر می‌کنم امروزه اینترنت برای همه ما می‌تواند بستری برای دیدن‌ شدن باشد.یعنی همان نقش برنامه عصر جدید را داشته باشد.

اگر هر کدام رسانه‌ای در قالب سایت داشته باشیم. می‌توانیم بر مبنای کسب‌و‌کار و مهارتی که داریم و می‌خواهیم افراد بیشتری در جریان کار و  مهارت‌مان قرار بگیرند.در آن فضا آن را مطرح کنیم.

پس هر کدام بایستی در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی با انتشار محتوای مورد نیاز مخاطب‌مان، کاربران محتواهای خود را پیدا کنیم.

نکته مهم آن است که تا جایی که می‌توانیم فعالیت مداوم و مستمری داشته باشیم تا این اطلاع‌رسانی برای وجود خودمان در بین جامعه هدف‌مان اثربخشی بیشتری داشته باشد. بایستی تحت هر شرایطی که رسانه‌ای با ردپای خود منتشر می‌کنیم همه جوره پشتیان‌اش کنیم و هوایش داشته باشیم.

به طور حتم اگر پای کار بیاستیم مخاطبین یک به یک به ما می‌رسند و ا محتوای ما در قالب محصولات و کالا‌ها و غیره استفاده می‌کنند.

بنابراین در هنگام تولید محتوا در سایت خود فکر کنیم. قرار است وقتی محتوای خود به به شیوه‌های مختلف منتشر کردیم. افراد بسیاری نظاره‌گر آن خواهند بود،

instagram- jahanfekr

درباره‌ی فرزانه

حتما ببینید

introduction-film-colour-room-

معرفی فیلم اتاق رنگ

  در ابتدای فیلم اتاق رنگ، دختری جوان به نام کلاریس کلیف را در محوطه‌ی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *