E html> اشتباه کردن درست یا غلط؟ - جهان فکر
خانه / عمومی / اشتباه کردن درست یا غلط؟

اشتباه کردن درست یا غلط؟

error

instagram

 

بله نه تیتر کاملاً درست است! حال به این سوال جواب بدید. اشتباه کردن درست یا درست نیست؟ شما نظرتان چیست؟ البته منظور من اشتباه سهوی نه اشتباهی که از روی عمد به وجود بیاید.

تا حالا شده شما هم اشتباه بکنید؟ اصلاً تا حالا اشتباه کردید. زیاد اشتباه کردید یا نه انگشت شمار بوده. آیا بابت اشتباه کردن جریمه و تنبیه هم شدید. البته شاید اشتباه و غلط انجام دادن یک چیزی ما و شما را یاد دیکته هایی بیاندازد که در دوران مدرسه نوشتیم. هر بار که می‌نوشتیم. در نهایت وقتی معلم تصحیح می‌کرد یا اشتباه داشتیم و بایستی از روی کلمات و لغات، چند مرتبه تکرار می‌کردیم. یا جزو افرادی بودیم که یا اشتباهات خیلی کم مثلاً یکی داشتیم یا اینکه اصلاً اشتباه نداشتیم. در نتیجه، با دقت مثال زدنی در سر جلسه دیکته، املای خود را نوشتیم.

برخی ها می‌گویند اشتباه کردن مشکلی ندارد، در اشتباه ماندن که مشکل ساز می‌شود! نظر شما چیست؟

راستی تا حالا پیش آمده به خاطر یک اشتباه مجازات و جریمه سنگینی را پرداخت کنید. وقتی حرف جریمه می‌شود، شاید خیلی ها که ماشین دارند یاد جریمه های پلیس راهنمایی رانندگی بیافتند. البته در رانندگی هم می‌شود اشتباه کرد و جریمه هم شد.

آیا تا به حال اشتباهاتی که انجام دادید بخشودنی بوده یا نه قابل بخشش نبوده. یعنی شما هم معتقدید که برای اشتباهاتی که سهوی انجام می‌گیرد باید جریمه ها و مجازات سنگینی در نظر گرفت. یا معتقدید فرصت دادند به فرد خاطی می‌تواند بهترین کار باشد. شنیدید بسیاری افراد موفق در حوزه های مختلف می‌گویند برای انجام دادن یک کاری از اشتباه کردن نترسید.

یا در منبع دیگری از زبان لوکا پاچولی گفته شده، کسی که اشتباه نمی‌کند، یعنی در واقع کاری صورت نداده است و به دنبال آن چیزی هم در آن روز یاد نگرفته است.

درباره‌ی فرزانه

حتما ببینید

its-time-time-min

دیگه وقتشه!

  خیلی هایمان وقتی می‌خواهیم شروع کنیم با جملاتی این چنینی ” هنوز وقت هست” …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *