E html> آدرس نمایشگاه مجازی کتاب تهران - جهان فکر
خانه / دسته‌بندی نشده / آدرس نمایشگاه مجازی کتاب تهران

آدرس نمایشگاه مجازی کتاب تهران

instagram

چرا اهداء کتاب؟

در این صفحه می خواهم قطعه ۱۳ را که امروز نوشتم در سایت جهان فکر به ثبت برسانم . ماجرا از این قرار بود. دقیقاً همین امروز در تاریخ ۷ بهمن ۱۳۹۹ برایم به وقوع پیوست.

لپ تاپم باز کردم. یکی از خبرگزاری های معتبر سر زدم ببینم نمایشگاه مجازی کتاب تهران تمدید شده یا نه. خوشبختاته تمدید شده بود. رفتم برنامه فتوشاپ باز کردم تا یک تصویری تحت این عنوان که نمایشگاه محازی کتاب تهران تا ۸ بهمن ۹۹ تمدید شد را به نصویر بکشم و در اینستاگرامم منتشر کنم. من هم حواسم نبود و لینک یک سایت دیگری که در مورد کتاب و نمایشگاه بود تو عکس ثبت کردم. اصلا حواسم نشد که با دقت یک بار دیگر لینک سایت نمایشگاه را چک کنم. در پایان کار، همه چیز به خیال خودم کامل بود. در برنامه فتوشاپ سمت راست قسمت فایل را انتخاب کردم و با انتخاب سیو، عکس را با فرمت جی پی جی ذخیره کردم.

 exhibition- book-tehran
بعد رفتم در صفحه اینستاگرام جهان فکر و چند گروه از جمله، صد داستان، نویسندگی خلاق و چند گروه دیگر که خودم در آن عضو بودم و ربطی به نویسندگی نداشت تصویرم را منتشر کردم. به چند نفر از دوستانم هم فرستادم. بعد از ظهر حدودهاس ساعت ۳ یکی از بچه های فینالیست صد داستان پیام داده بود. فرزانه نمایشگاه تمدید نشده است. من چک کردم تمدید شده فقط به احتمال زیاد چون حجم بازدیدکننده بالا بوده، سایت هنگ کرده بود و خطا میداد. یک لحظه متوجه شدم. وای من آدرس سایت نمایشگاه مجازی کتاب را اشتباه درج کردم.
پیش خودم گفتم. حالا چکار کنم. چطور به چند گروه پیام بدم اشتباه شده و من اشتباهی آدرس درج کردم. با همه این اوصاف، رفتم تصویر را در برنامه فتوشاپ درست کردم و به چند گروه و دوستانی که صبحی تصویر را فرستاده بودم گفتم که اشتباه کردم و آدرس درست سایت را در مقابل برایشان فرستادم.
حس خوبی نبود. پیش خود گفتم مهم نیست چه فکری در موردم من می‌کنند. من می‌بایست اشتباهی که صورت گرفته است را اطلاع رسانی کنم. فقط همین، بقیه‌اش مهم نیست.

instagram-jahanfekr

درباره‌ی فرزانه

حتما ببینید

کاغذی که مچاله شد

همیشه در خصوص تفکیک زباله کاغذ از زباله تر در این سایت و باقی رسانه‌هایم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *