E html> اهمیت تولید محتوای متنی - جهان فکر
خانه / تولید محتوا / اهمیت تولید محتوای متنی

اهمیت تولید محتوای متنی

در این مدت  یک ماه و اندی که اینستاگرام و واتزآپ فیلتر شده و از طرفی سرعت اینترنت به کمترین میزان خود رسیده است.

از طرفی، روند کاری کسب‌و‌کارها به ویژه کسب‌و‌کاری آنلاین دچار مشکل شده است. مورد مهمی که این روزها در فضاهایی چون تلگرام در رسانه‌های اکثر صاحبان کسب‌وکارها می‌بینم این است که از مخاطب خود یک سوال چند گزینه‌ای دارند.

 

سوال این است:

 

تمایل دارید محتوای کانال با چه فرمتی باشد؟

 

متنی

صوتی

ویدئویی

 

و وقتی گزینه مورد نظرم انتخاب می‌کنم و البته که گزینه انتخابی خودم بیشتر اوقات هم متنی است.

 

instagram

 

می‌بینم بیشترین گزینه انتخابی هم همین محتوای متنی است. البته بقیه گزینه‌ها هم انتخاب شده‌اند نه این اینکه مخاطب نداشته باشد، ولی درصد کمتری را نسبت به محتوای متنی شامل می‌شود.

 

اکثر اوقات هم وقتی دلیل را از مخاطب جویا می‌شوم، در جواب می‌گویند. با توجه به سرعت پایین این روزهای اینترنت، محتوای متنی بهتر جواب می‌دهد و باز کردن باقی محتواها یا نمی‌شود یا با تأخیر مواجه می‌شود.

 

وقتی این اتفاقات را می‌بینم بیشتر از قبل به اهمیت محتوای متنی پی‌می‌برم. انگار هر اتفاقی بیافتد، محتوای متنی به آسان‌ترین و بهترین روش برای انتقال پیام به مخاطبان صاحبان‌ کسب‌و‌کارهاست عمل می‌کند.

 

telegram

 

پس، بیش از قبل به محتوای متنی اهمیت بدهیم. چون تحت هیچ شرایطی اهمیت خود را از دست نمی‌دهد و این نشان از قدرت قلم و معجزه نوشتن است. از طرفِی، با گذر زمان ماندگاری و تأثیرگذاری بیشتری هم دارد.

 

پس، هر طور می‌توانیم پای قلم و نوشتن بمانیم و بیش از قبل به کسب‌و‌کارهای آنلاین کمک کنیم تا سرپا بمانند. هر چند مبنای همان محتوای ویدئویی و صوتی هم محتوانی متنی است.

instagram- jahanfekr

درباره‌ی فرزانه

حتما ببینید

copywriter-site-content-writer

معرفی ۸ مزیت مقاله نویسی برای سایت

  وقتی کسب‌وکاری دارید و می‌خواهید آن را رشد دهید. در این عصر روزگار که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *