E html> چگونه از سگ‌مان مراقبت کنیم؟ - جهان فکر
خانه / کتابهای من / چگونه از سگ‌مان مراقبت کنیم؟

چگونه از سگ‌مان مراقبت کنیم؟

How-to-take-care-of-our-dog-writer-copywriter-content-marketer

ایده نوشتن کتاب چگونه از سگمان مراقبت کنیم از کجا شکل گرفت؟

به‌طور اتفاقی در طی مدت سه سال پیش از تعدادی سگ مراقبت کردم. شاید فکرکنید این سگ‌ها را با پول خریده به مراقبت از آن‌ها مشغول شدیم. خیلی علاقه‌ای به این کار ندارم. نه واقعاً این‌گونه نبود. با اولی آن هم به‌طور تصادفی در دو روزگی عمرش آشنا شدم. در آن روزها من فرزانه کردلو خیلی اطلاعاتی از سگ به‌خصوص نوزاد سگ آن هم دو روزه نداشتم.

 

instagram

 

آن موجود کوچک در آن لحظات حساس مادر نداشت و فکر نمی‌کردیم بدون شیر مادر زنده بماند، ولی زنده ماند. چون در همان روز اول، دامپزشک به ما گفت که بدون مادر زنده نمی‌ماند.

یکی دیگر هم حدوداً بیست روزه بود. نمی‌دانیم چه اتفاقی افتاده بود که در آن شب سرد مستانی در آن محیط تنها بود. دو سال پیش یعنی ۱۴۰۱ با او روبه‌رو شدیم. نمی‌شد همان‌طور رهایش کنیم و بیاییم. ابتدای فصل سرد زمستان زنجان بود، اگر بیرون می‌ماند حتما از سرما و گرسنگی می‌مرد. آن‌ سال هم پاییز و زمستان سردی از را سرگذارندیم. منتها سرنوشتش این بود که زنده بماند و به زندگی‌اش ادامه دهد.

 

telegram

نوشتن این کتاب چه کمکی به شما می‌کند؟

هر کدام از سگ‌ها داستان و قصه خاص خودشان را داشتند. همین اتفاق باعث شد در طی این مدت جهان فکریم در مورد حیوانات به‌ویژه سگ‌ها تغییر کند. ازطرفی، از آن روز به بعد یکی از دغدغه‌هایم این بود که یک روزی محتوایی در قالب کتاب در جهت اطلاع‌رسانی بنویسم و منتشر کنم. به‌نظرم این محتوا می‌تواند به مخاطبین خاص این فضا هم که این‌روزها کم هم نیستند اطلاع‌رسانی کند و بیشتر آگاهاشان کند. ‌

از چه طریق کتاب را دانلود کنیم؟

برای دانلود رایگان کتاب الکترونیکی کلیک کنید.

 

instagram- jahanfekr

درباره‌ی فرزانه

حتما ببینید

رمان آخرین گناه

  در شهریور ماه ۱۳۹۹ گروهی نویسنده با سرپرستی خانم الهام عبدی داستانی با نام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *