E html> آخر هفته خود را چگونه می‌گذارنید؟ - جهان فکر
خانه / ورزشی / ورزش و سرگرمی / آخر هفته خود را چگونه می‌گذارنید؟

آخر هفته خود را چگونه می‌گذارنید؟

آخر هفته خود را چگونه می‌گذارنید؟

وقتی که به روزهای آخر هفته می‌رسیم، بسیاری از سوی اطرافیان، با این پرسش مواجه می شوند که، آخر هفته برنامه‌ تان چیست؟ برای اینکه بتوانید یک هفته پر از اتفاقات هیجان انگیز را شروع کنید، نیاز به این دارید که، روزهای آخر هفته ها را به خوبی سپری کنید تا نیروی جدیدی را در هفته پیش رو بر خود و سپس اطرافیانتان تزریق کنید. البته روزهای آخر هفته برای عده‌ای از پنج شنبه آغاز می‌شود و برای بسیاری هم فقط یک روز (جمعه) است و این یک روز را می‌بایست غنیمت بشمرند. به نوعی در این روز، تمام انرژی و توانی که در هفته‌‌ گذشته از آنان گرفته شده است را، با استراحت و دور شدن از فضای کسب وکار به مانند شارژ دوباره گوشی همراه بدست آورند و بخش های مختلف سیستم بدن خود را برای هفته‌ پر ماجرای بعدی احیا کنند.

instagram

 

شاید بسیاری در طی هفته‌ای که گذشت برای روزهای آخر هفته خود برنامه‌ ویژه‌ای را تدارک دیدند، از جمله رفتن به کوه (با خانواده، دوستان و گروه‌های کوهنوردی)، پارک و شهربازی یا تفریحگاههای نزدیک محل زندگی خود، یا دیدار از اقوام و آشنایان و….

برخی هم شاید این هفته استثنائاً، طرح و برنامه‌ای برای رفتن به بیرون از منزل را ندارند و تصمیم گرفتن، حداقل یک روز جمعه را در خانه بمانند و به کارهای شخصی خود رسیدگی کنند یا اصلاً می‌خواهند، کتابی که تا کنون فرصت نکرده‌اند تا آن را بخوانند، در این یک روز، بتوانند چند فصلی از آن را مطالعه کنند. عده‌ای هم ترجیح میدهند، با ماندن در خانه، زمان بیشتری را با خانواده خود باشند و یکی یا دو روز، آخر هفته را البته به شکل متفاوت تر  به یاد ماندنی سازند.

با همه این تفاسیر، شماری از افراد هم هستند که آخر هفته ها، به عبارتی فراغت از کار ندارند و بسته به نوع کاری که دارند، بایستی در کل هفته و حتی روزهای جمعه هم سر کار باشند.

به نظر من روزهای آخر هفته هم به مانند باقی روزها نیازمند آن است که برای آن برنامه ریزی شود، چرا که کل هفته با کلی دوندگی و انجام انواع کارهای گوناگون، به امید آخر هفته، کارهایمان را به اتمام می‌رسانیم تا بتوانیم یک روز کامل بدون اینکه دغدغه کار را داشته باشیم به تفریح و سرگرمی های مورد علاقه خود بپردازیم. حال این اتفاق می‌تواند به همراه خانواده یا دوستان و یا حتی به تنهایی رقم بخورد، منتها هر چه که هست می‌خواهیم، ساعات و دقایق پایان روز جمعه که رسید و در آن غروب معروف جمعه، با حس خوب تخلیه شدن از احساس خستگی از یک هفته کاری پرترافیک، قوای از دست رفته خود را به دست آوریم و فردای آن روز با سر زندگی و حس خوب شروع کننده  هفته بعدی خود باشیم.  نظر شما چیست؟

 

instagram- jahanfekr

درباره‌ی فرزانه

حتما ببینید

badminton

اصلاً چرا ورزش!

امروز صبح در استوری یک سوال پرسیدم. سوال سختی نبود. البته جوابش فرد به فرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *