E html> کلمه‌ای چند می‌گیری؟ - جهان فکر
خانه / نوشتن / کلمه‌ای چند می‌گیری؟

کلمه‌ای چند می‌گیری؟

instagram

telegram

 

راستی یک سوال برای تولید محتوا کلمه ای چند می گیری؟
من فرزانه کردلو که وبلاگ نویسم و تولید محتوا انجام میدم ترجیحم به این است که با موسسات و افرادی که خود را متخصص تولید محتوا می دانند و نقش واسطه دارند، کار نکنم. ترجیحم به این است با صاحبان کسب و کارهایی که در پی روزی حلال هستند و انصاف سرشان می شود کار کنم.
البته بر این اصل معتقدم همه جا خوب و بد هست. ناگفته نماند که من با موسساتی هم کار کرده ام و کار می کنم که بسیار در پرداخت حقوق عالی کار می کنند. بحث اینها جداست.

content

راستش چند روز پیش ماجرایی برای من رخ داد. طبق آگهی که داده بودند، و تحت عنوان بازه آزمایشی برای یک مجموعه دو مقاله نوشتم و قرار شد برای هر یک کلمه که می نویسم حتی در بازه آزمایشی دریافتی هم داشته باشم. البته این خواسته خودم بود مدیر مجموعه هم با تاکید بسیار گفتند نگران این مباحث نباشم و حتما پرداخت مبلغ بابت نوشته ها خواهیم داشت.
مقاله ها نوشته شد و ارائه شد. دسته آخر با دو سه موردی ایراد گرفتن، در پایان دبیرمجموعه پاسخ شان این بود که مدیر مجموعه نوشته های شما را تایید نکردند و خلاصه چون متن شما را استفاده نکردیم پس ببخشید و… موفق باشین.

به نظرم این رفتار بی مسولیت ترین و نا منصفانه ترین رفتار یک مجموعه تحت هر عنوانی می تواند باشد.

به نظرم ما تولید کنندگان و نویسندگان محتوا بیشتر در حق همدیگر ظلم می کنیم تا کسانی که هیچ سر رشته ای از سایت، سئو و تولید محتوا ندارند. همین افراد از ارزش و اهمیت محتوا و تولید کننده محتوا دم می زنند ولی به نظرم هیچ ارزشی نه به محتوا و نه زمان نویسنده قائل نیستند.

من خودم اگر یک زمانی به مقامی رسیدم که قرار است یک مجموعه ارائه خدمات تولید محتوا را راه اندازی و مدیریت کنم. حتما به بی استفاده ترین و کم ارزش ترین متن ها هم تعرفه ای در نظر می گیرم. در ضمن اگر کسی هم ابتدای راه بود به او کمک می کنم بماند و در تیم کمک بدهد.
به نظرم حتی آنها هم ارزش دارند چه به برسد به باقی مقالات.
داشتم فکر می کردم یعنی متن من این قدر ارزش نداشت که کمترین تعرفه موسسه را هم به خود اختصاص دهد.

من نمی گویم خدای نویسندگی و تولید محتوام، نه به هیچ وجه همیشه گفتم و باز هم می گویم من دانشجوی خواندن و نوشتن هستم. هر روز هم تلاش می کنم در این زمینه سطح خودم را ارتقاء بدهم، منتها در این تقریبا سه سالی که با شرکت ها و افراد مختلف پروژه هایی کوتاه و بلندی را به پایان رساندم، به خودم اجازه چنین بخوردی از سوی برخی عالمان تولید محتوا و نویسندگی نمیدهم.
این به هیچ وجه مهارت نیست. این کار وقت دور زدن و میان بر رفتن هست. کاش قانونی هم برای ما نویسندگان و تولیدکنندگان وضع می شد تا کسی از این دورکاری و فریلنسری سو استفاده نکند.

لطفا شماهایی که دم از ارزش نوشتن و تولید محتوا می زنید، لطفا به دنبال راه های میانبر برای شانه خالی کردن از تعهدات خود نباشید. اگر حرفی زدید شجاعانه پایش بیایستید و اجرایش کنید.

راستی یک سوال، هر محتوا کلمه ای چند؟  خلاصه این که این داستان سر دراز دارد…

instagram- jahanfekr

درباره‌ی فرزانه

حتما ببینید

who-is-writter

نویسنده کیست؟ و بیان ۲۴ ویژگی یک نویسنده

  ۱-نویسنده کسی است که ابزار کارش کلمات است و هر لحظه با بودن در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *