E html> وبینار مناسب کدام است؟ - جهان فکر
خانه / یادداشت روزانه / وبینار مناسب کدام است؟

وبینار مناسب کدام است؟

telegram

instagram

 

امروز به طور اتفاقی در سایت یک دوست نویسنده یک مطلبی خواندم. این نوشته در مورد شرکت در وبیناری در باره سئو بود. او گفته بود که به تازگی در وبینار رایگانی شرکت کردم که گوینده بیشتر هدفش جذب مشتری و مخاطب برای محصولاتش بود و چیز زیادی در آن یک ساعت و نیم دستگیرم نشد.

 


انگار برای این زمانی که از دست داده بود و چیزی زیادی فرا نگرفته ناراحت و دلخور بود. و فکر می‌کرد کلاه سرش رفته و آن مجموعه و صاحبانش بایستی می‌گفتند که از اول قصدشان از برگزاری این وبینار رونمایی و تبلیغ محصول برای فروش بیشتر بود. اگر این گونه بود هیچ وقت شرکت نمی‌کرد و آن زمان را به کار مهمتری اختصاص می‌داد.
وقتی داشتم این نوشته را می‌خواندم به خودم مراجعه کردم. به نظرم آمدم منم هم چنین وبینارهایی را شرکت کردم. و برگزار کننده با بیان چند نکته در پایان هدفش آن بود که تا می‌تواند روی محصولات قبلی و محصولی که به تازگی وارد بازار شده تبلیغ نماید تا بتواند مخاطب عادی خود را به مشتری تبدیل کند. یعنی فرد و افراد را وارد قیف فروش کند.

بیشتر که فکر می‌کنم دقیقاً نمی‌دانم چه کسانی را بایستی مقصر این موضوع دانست؛ منتها از طرفی هم فکر می‌کنم اگر هم قرار است چنین اتفاقی بیافتد حداقل آن مدت زمانی که مخاطب صرف کرده کاربردی و مفید برگزار کند. و در نهایت حتی اگر کاربر نخواست محصولاتش را خریداری کند به فرد حس کلاهبرداری دست ندهد. پس بهترین کار آن است که به وقت و زمان افراد ارزش قائل شویم.

من هم معتقدم اگر با افراد درست برخورد کنیم و در همان ابتدا روراست باشیم. در مقابل اتفاقات خوشایندی پیشرویمان به وقوع می‌پیوندد.

 

instagram- jahanfekr

درباره‌ی فرزانه

حتما ببینید

۳۶۵ روز با یادداشت‌های آنلاین و کوتاه یک کپی‌ رایتر

در این صفحه من فرزانه کردلو تصمیم دارم از امروز ۳ دی ۱۴۰۲ به مدت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *