E html> مطمئن هستید که در یادها می‌مانید؟ - جهان فکر
خانه / یادداشت روزانه / مطمئن هستید که در یادها می‌مانید؟

مطمئن هستید که در یادها می‌مانید؟

سخن بزرگان

این وظیفه‌ مشتری نیست که شما را به خاطر بیاورد بلکه تعهد و مسئولیت شماست که اطمینان پیدا کنید او فراموش‌تان نمی‌کند. (پاتریشیا فریپ)

این نقل قول را امروز در یک کتابی که می‌خواندم، دیدم. برای خودم جالب بود. البته اینجا مشتری می‌تواند هر عنوان و موضوعی باشد.

البته چون موضوع صفحه‌ی من در مورد نوشتن، نویسندگی و تولید محتواست، احساس کردم خوب است که چند جمله در موردش صحبت کنم.

خیلی از کسب‌و‌کارها در حین اینکه هر روز در پی این است هستند که مخاطبان جدیدی همراه خود سازند و اینترنت هم در این مسیر نقشش بی‌تأثیر نبوده.

از اینها که بگذریم. من هم با پاتریشیا فریپ هم نظر هستم. رفتار و حرف‌ها و در نهایت اعمال ما به خودی خودی نشان می‌دهد که آیا برای مخاطب خود تحت هر عنوانی ارزش و اهیمت قائل هستیم یا نه.

 

instagram

 

و از نظر فرزانه کردلو در این جریان تعهد و مسئولیت پذیری مهمترین موضوع است و در مطالب قبلی در رسانه‌ام به شکل‌های مختلف از آن صحبت کردم.

 

شاید تلخ باشد، ولی واقعیت‌ها را بپذیریم وقتی خودمان متعهد نیستیم یا مسئولیت پذیر نیستیم، چرا انتظار داریم دیگران از ما تبعیت کنند و دنباله‌رو ما باشند.

می‌دانید موضوع چیست، به نظر من حتی این تعهد و مسئولیت پذیری در فضای آنلاین بیشتر خودش را نمایان می‌کند. چرا راه دور برویم، همین مقاله نویسی و نوشتن که روزانه صاحبان کسب‌و‌کارها، افرادی را برای موضوع کاری خود به خدمت می‌گیرند تا این نویسندگان برایشان بر حسب بازه زمانی مشخص مقاله بنویسند و منتشر کنند.

 

بیشتر اوقات در هله‌ی اول، بسیاری از این صاحبان کسب‌و‌کارها نگران هستند. دغدغه دارند. بله درست شنیدید نگران هستند. به نظرم خیلی هم منطقی است. نگران این موضوع که آیا الان که این فرد را به استخدام گرفتم یا می‌خواهم بگیرم و خیلی بر او شناخت ندارم می‌تواند پروژه‌ها و مقالات را سر موقع انجام دهد و تحویل دهد.

 

telegram

 

پس، لطفن دوست عزیز، شمایی که علاقه‌مندید در حوزه نویسندگی و تولید محتوا با کسب‌و‌کارهای مختلف فعالیت کنید، در ابتدای کار ببینید که مسئولیت پذیر و متعهد هستید تا افراد روی شما حساب باز کنند یا نه.

یا اینکه چون کارها را انجام ندادید، به پیام و تماس‌ها پاسخ نمی‌دهید. یا اینکه رد تماس می‌دهید و کلی اتفاقات دیگر که شاید خودتان به شکل‌های مختلف دیدید و شنید. یا شاید کلی بهانه که امروز و این ساعت نشد و … .

ببینید افراد روی شما و حرف‌تان و به خصوص کارتان حساب باز کردند، آنها هم برنامه‌ها و مشکلات و مسائل خودشان را دارند، شما به را خدمت گرفتند که گره‌ای از مشکلات‌شان باز کنید نه اینکه هر روز در پی شما باشند که این کار انجام شد؟ چرا انجام نشد؟

 

instagram- jahanfekr

درباره‌ی فرزانه

حتما ببینید

۳۶۵ روز با یادداشت‌های آنلاین و کوتاه یک کپی‌ رایتر

در این صفحه من فرزانه کردلو تصمیم دارم از امروز ۳ دی ۱۴۰۲ به مدت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *