E html> مصاحبه های کنکوردکتری 99 مجازی شد - جهان فکر
خانه / دانشگاهی / مصاحبه های کنکوردکتری ۹۹ مجازی شد

مصاحبه های کنکوردکتری ۹۹ مجازی شد

online-universiy-interview-concept

instagram

telegram

از آنجایی که  همیشه سایت جهان فکر اخبار آزمون تحصیلات تکمیلی چون کنکور دکتری ۹۹ را حتی در ایام شیوع کرونا دنبال می‌کند. با خبر شده است که امسال دانشگاه های سراسر کشور متفاوت تر از سال های قبل جلسات مصاحبه آزمون پی اچ دی را برگزار می‌کنند. از طرفی با دنبال کردن اخبار و مطالب سایت های معتبری همچون پی اچ دی تست که در این زمینه اطلاع رسانی می‌کنند، دریافت که مصاحبه های دکتری به صورت آنلاین کم و بیش از دیروز آغاز شده است. جهان فکر از همین رسانه برای همه داوطلبین کنکور دکتری آرزوی موفقیت دارد.

روش آنلاین برای ارزیابی مهارت و دانش داوطلبین دکتری ۹۹ به همراه بررسی رزومه تحصیلی در حین این که جدید است می‌تواند مشکلاتی را هم با زیرساختارهای ضعیفی که در این حوزه در کشور حاکم است به همراه داشته باشد، چرا که کشور ما بخصوص دانشگاهها آن زیرساختارها را برای برگزاری مطلوب در برنامه‌ای چون مصاحبه دکتری آن هم به شکل آنلاین را ندارند. حتی اگر این روش از سوی دانشگاه به خوبی انجام شود.  مشکلات اینترنت و سرعت آن در ایران از جمله بحث هایی که بچه های داوطلب کنکور دکتری ۹۹ را به شدت دچار نگرانی کرده است. به طور حتم همه داوطلبین به اینترنت پر سرعت دسترسی ندارند. حتی با وجود دسترسی به اینترنت پر سرعت، ممکن است با قطع و وصل هایی در زمان مصاحبه آنلاین دکتری صورت بگیرد.

 

online-university-interview

در پایان، سخن را در این موضوع کوتاه می‌کنیم و در ادامه امیداوریم شیوع کرونا موجب شده باشد، مسئولین بیشتر به زیرساختارهایی چون بهبود سیستم اینترنت کشور بپردازند و راهکارهای برای آن ارائه دهند، چرا که به هر بخش زندگی مان نگاهی بیاندازید از شغل گرفته تا خورد و خوراک حتی این درس خواندن من جمله برگزاری آنلاین مصاحبه دکتری ۹۹ و … با اینترنت عجین شده و به هیچ وجه نمی‌توان زندگی آنلاین را از کارهای روزمره خودمان حذف کنیم.

instagram- jahanfekr

درباره‌ی فرزانه

حتما ببینید

-azmoon-phd- test- 99

ثبت نام مجدد کنکور دکتری ۹۹ چرا رسمی نیست؟

نویسنده مقاله: فزرانه کردلو دلیل نوشتن مقاله‎ای با این مضمون که “ ثبت نام مجدد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *