E html> آیا اقدامات شما از اهداف تان حمایت می‌کند؟ - جهان فکر
خانه / یادداشت روزانه / آیا اقدامات شما از اهداف تان حمایت می‌کند؟

آیا اقدامات شما از اهداف تان حمایت می‌کند؟

jahanfekr- instagram- social- media

telegram

مدت هاست در طول روز قبل هر کاری این سوال مدام ذهنم را مشغول می‌کند. همین باعث می‌شود فکرم بیشتر مشغول ‌شود. البته این مشغولیت ذهنم را به فال نیک می‌گیرم، چرا که در ادامه روز و باقی روزها برای رشد و توسعه‌ فردیم با آگاهی بیشتری قدم بر می‌دارم. ناگفته نماند که این مشغولیت جنبه ‌های مثبت دیگری دارد که باعث می‌شود هدف هایم را براساس چیزهایی که قبلاً نوشتم در ذهنم مرور ‌کنم. مطرح شدن این پرسش در کلاس سمپوزیوم توسعه فردی دوباره برایم نشانه(سر نخ) و به اصطلاح تلنگری بود تا با دقت و توجه بیشتری مسیر را تا پایان این ماه و صد البته تا پایان سال ۱۴۰۰ در پیش بگیرم.

 

goal
مرور دوباره این سوال می‌تواند سبب شود تا چیزهای بی‌مورد و غیر‌ضروری از کوله سفری که از آغاز سال ۱۴۰۰ پر کردم خالی کنم و فقط ضروری ها و واجب ها بماند. به طور حتم آنها چیزهایی خواهند بود که در ادامه مسیر بیشتر بدان احتیاج خواهم داشت. در حین اینکه حذفیاتی دارم بایستی چیزهایی هم به فهرست بار سفرم اضافه کنم.

این را می دانم اگر هر روز برای هدفی که تعیین کردم گامی بر ندارم نبایستی در پایان ماه یا پایان سال انتظار غیر معقولانه‌ای از خود داشته باشم. پس سعی می‌کنم هر لحظه که به کاری می‌شوم دوباره به این سوال بیاندیشم کاری که الان انجام می‌دهم آیا مرا به هدفم نزدیک می‌کند یا دورترم می‌سازد. کدامیک ؟

 

instagram-jahanfekr

درباره‌ی فرزانه

حتما ببینید

۳۶۵ روز با یادداشت‌های آنلاین و کوتاه یک کپی‌ رایتر

در این صفحه من فرزانه کردلو تصمیم دارم از امروز ۳ دی ۱۴۰۲ به مدت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *